hvad kl kommer jeres babyer i seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

LinLin

Adam er 13 mdr - han kommer i seng 19.30 og står op mellem 6 og 7.30 Oftest 6.30!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

norenberg

det har alle 3 fra de ca var 3 uger gamle sovet kl 20 - kl 7

Anmeld

12. oktober 2011

Muhmi

Mellem halv otte og halv ni... Så vågner han omkring klokken 2-3 stykker, får en pat og sover videre til klokken 6-7 stykker

Silas er 6 mdr.

Anmeld

12. oktober 2011

Muhmi

norenberg skriver:

det har alle 3 fra de ca var 3 uger gamle sovet kl 20 - kl 7

Heldige dig

Anmeld

12. oktober 2011

norenberg

Muhmi skriver:

Heldige dig

Ja det er dejligt at de sover igennem óm natten, men de har så alle tre været ekstrem dårlige til at sove i løbet af dagen, men man kan jo ikke være lige heldig med det hele...

Anmeld

12. oktober 2011

Muhmi

norenberg skriver:

Ja det er dejligt at de sover igennem óm natten, men de har så alle tre været ekstrem dårlige til at sove i løbet af dagen, men man kan jo ikke være lige heldig med det hele...

Nej nemlig... Jeg er meget godt tilfreds... Jeg er ikke ved at blive sindsyg af søvn mangel og jeg fungerer fint i løbet af dagen... Hehe, så skal der vel ikke klages

Anmeld

12. oktober 2011

Tona

annec skriver:

Ja som overskriften siger, hvad kl. kommer jeres i seng om aftenen og hvornår vågner de igen? hvor gammel er de?

Amanda puttes kl. 19 og står op igen kl. 07 til hverdag. I weekenden sover hun oftest til kl. 08, men bliver puttet på samme tidspunkt

Hun er 9 mdr.

Anmeld

12. oktober 2011

Mille83

Nicoline er snart 17 mdr, hun sover senest kl 19.00 tit kl 18.30 og kan til hverdag sove til ca 7.15-7.30 

Anmeld

12. oktober 2011

Gittemor09

annec skriver:

Ja som overskriften siger, hvad kl. kommer jeres i seng om aftenen og hvornår vågner de igen? hvor gammel er de?

sofie på 2 år bliver puttet kl. 18.00 senest 18.30 og vågner næste morgen kl. 7.00 ca...!! og hun sover igennem hver nat

Anmeld

13. oktober 2011

annec

isabellamor skriver:

bliver puttet ved 19 - 19:30 tiden. vågner måske ved midnat. og så måske igen ved 4 - 5 tiden. og så igen lidt over 8. og han er 9 mdr...  det er ganske forfærdeligt at han vågner så meget..  

Ja det kan jeg da godt forstå!

Gjorde Sebastian også i starten, indtil han fik en aftenflaske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.