Så blev Mille 1 år :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

louiseandersen85 skriver:

Jeg kan tydeligt huske min søns første fødselsdag for 7 måneder siden Det betyder meget som forældre og der er SÅ mange minder

Ja  Men tog oss så mange billeder som muligt, for hun kan sidde og se tilbage på dem når hun blir større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

babymus77

MillesMor111010 skriver:

Tusind tak Ja, det går rigtig stærkt, kan slet ikk forstå at hun allerede er 1 år  Synes det er et par måneder siden hun kom til verden  Men nej !!

Ja tiden render ski fra os;-) så vi må nyde hvert min. ;-) jeg Nyder som udgangspunkt hvert min. Dog ikke nu her fra kl 11:-)) hvor jeg skal til tandlæge!!!!! Hehe det er ikke lige min kop te:-)))

Anmeld

12. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

babymus77 skriver:

Ja tiden render ski fra os;-) så vi må nyde hvert min. ;-) jeg Nyder som udgangspunkt hvert min. Dog ikke nu her fra kl 11:-)) hvor jeg skal til tandlæge!!!!! Hehe det er ikke lige min kop te:-)))

Nyder oss hvert minut jeg har med hende, men det går alt for stærkt nu hvor hun er startet i VS   Efter hun er startet der er hun begyndt at gå, og snakke rigtig meget, og så småt begyndt at løbe .. KAN IKKE FØLGE MED MERE !!!

Kan godt forstå du ikk nyder tandlægen, gør jeg bestemt heller ikk  Jeg skal til tattovør klokken 12, men det glæder jeg mig til (tænk man kan glæde sig til at blive stukket i)

Anmeld

12. oktober 2011

LR85

babymus77 skriver:

Ha ha, god tur til tandlægen Og igen kæmpe tillykke med hendes første fødselsdag

Anmeld

12. oktober 2011

babymus77

MillesMor111010 skriver:

Nyder oss hvert minut jeg har med hende, men det går alt for stærkt nu hvor hun er startet i VS   Efter hun er startet der er hun begyndt at gå, og snakke rigtig meget, og så småt begyndt at løbe .. KAN IKKE FØLGE MED MERE !!!

Kan godt forstå du ikk nyder tandlægen, gør jeg bestemt heller ikk  Jeg skal til tattovør klokken 12, men det glæder jeg mig til (tænk man kan glæde sig til at blive stukket i)

Ja det ville jeg også hellere end tandlæge;-)) overstået for denne gang!!! Pyhh av av av siger jeg bare!!!;-)) hva fik du tegnet???

Anmeld

12. oktober 2011

babymus77

louiseandersen85 skriver:

Ha ha, god tur til tandlægen Og igen kæmpe tillykke med hendes første fødselsdag

Tak det var ikke nogen fornøjelse , for fanden hvor jeg hader det!!! Men overstået for denne gang!!;-))

Anmeld

12. oktober 2011

Mor Til Oktober Børn

babymus77 skriver:

Ja det ville jeg også hellere end tandlæge;-)) overstået for denne gang!!! Pyhh av av av siger jeg bare!!!;-)) hva fik du tegnet???

Skulle bare ha tegmet Mille's navn op, men på tirsdag er jeg på den igen  

De kørte med et tilbud i Slagelse, bor selv i korsør, hvor at man kan få "Støt Brysterne" sløjfen for 100,- kr og der går 50% til "støt brysterne" (mener nok det er 50%) og det vil jeg gerne støtte

Anmeld

12. oktober 2011

babymus77

MillesMor111010 skriver:

Skulle bare ha tegmet Mille's navn op, men på tirsdag er jeg på den igen  

De kørte med et tilbud i Slagelse, bor selv i korsør, hvor at man kan få "Støt Brysterne" sløjfen for 100,- kr og der går 50% til "støt brysterne" (mener nok det er 50%) og det vil jeg gerne støtte

Hold da på, det lyder super!!! Og go ide at gi noget af prisen til sådan formål;-)

Anmeld

12. oktober 2011

Clisolka

Stort tillykke med hende 

Anmeld

12. oktober 2011

Lisbeth1985

Hvor er hun dejlig Tillykke med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.