Csi: miami

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2009

pusling30

Jeg har også alle afsnit CSI las vegas, den er den bedste.. Det er dog nederen at sæson afslutter med en fortsættelse,, og man så bare skal vente og vente på at sæson 8 kommer til DK... Men klart las vegas er den bedste!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2009

Janep

Jeg ser det ikke selv men min kæreste er helt vild med det

Han vil meget gerne eje alle sæsoner og jeg ahr købt 2 til ham.. men nøøj hvor er de da dyre?

Har aldrig lagt mærke til det med farverne ?

Anmeld

2. februar 2009

Nadi

rikkekrogh skriver:

Har alle afsnit - den fedeste serie længe!!!
Tror den holder pause på kanal 5 lige nu, men de første afsnit kan købes billigt.

Desværre stopper Grissom i 8 sæson - den som kører i USA lige nu...

Ja og hvad sker der lige for at Lawrence Fishburne overtager Han når da ikke William Petersen (Gil Grissom) til sokkeholderne.

1. Las Vegas
2. NY
3. Miami

Anmeld

2. februar 2009

Miss BananaHammock

Jeg blev så glad for programmet at jeg købte det som spil til vores Nintendo Wii. Det er lidt hyggeligt at få lov til at være med til at opklare mordgåder. :-)

Kan i foresten huske det afsnit som Quentin Tarantino var med til at lave?? Verdens bedste dobbelt afsnit. (Det er de afsnit hvor Nick bliver begravet levende)

Anmeld

2. februar 2009

Rasmine

Nena skriver:

Jeg blev så glad for programmet at jeg købte det som spil til vores Nintendo Wii. Det er lidt hyggeligt at få lov til at være med til at opklare mordgåder. :-)

Kan i foresten huske det afsnit som Quentin Tarantino var med til at lave?? Verdens bedste dobbelt afsnit. (Det er de afsnit hvor Nick bliver begravet levende)

WHAT?
-Kan man få det til Wii???

Anmeld

2. februar 2009

Astrid P

Nena skriver:

Fårk mand, DET var et klasse afsnit!!! Love, love, love Mr. Tarantino...

Anmeld

2. februar 2009

Miss BananaHammock

Mebach skriver:

WHAT?
-Kan man få det til Wii???

Jeps. Købte det inde på coolshop i sommers. Hedder CSI: Crime scene investigation - Hard Evidence

Anmeld

3. februar 2009

Muffinmus

Astrid P skriver:

Helt vildt... Det skærer i øjnene! Men det mest irriterende ved den serie må da være ham den rødhårede detektiv som altid skal se så selvfed ud når han lige kigger hen over solbrillerne efter han har reddet verden! Can't stand him...

Ha ha, ja sgu... Horatio er bare den værste skuespiller...men kan dog alligevel ikke lade være med at grine lidt over ham og hans verdrevne replikker
Elsker at se CSI, ved ikke hvorfor, måske fordi jeg elsker krimi og mord serier osv.....

Anmeld

3. februar 2009

Lullaby

Jeps. Købte det inde på coolshop i sommers. Hedder CSI: Crime scene investigation - Hard Evidence
Man kan også få det til pc 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.