hvor kan jeg få ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Moar2011

Hvor kan jeg købe denne bog , gerne i butikker "sund mad til din baby" tror jeg det er den hedder .. og hvad er prisen ? .. hvornår må babyer få advikato ?  på forhånd tak ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Koen.

Babyklar skriver:

Hvor kan jeg købe denne bog , gerne i butikker "sund mad til din baby" tror jeg det er den hedder .. og hvad er prisen ? .. hvornår må babyer få advikato ?  på forhånd tak ..

Er det den der hedder sund mad til din baby 0-3 år? For så købte jeg min i bog og idé til 199 kr mener jeg rigtig god bog!

Anmeld

12. oktober 2011

Lotus86

Mon ikke du kan købe den i en helt almindelig boghandel??

Jeg ved ikke hvornår de må få avocado, du kan evt. spørge din sundhedsplejerske, det ved hun helt sikkert.

Anmeld

12. oktober 2011

Moar2011

tanja. skriver:

Er det den der hedder sund mad til din baby 0-3 år? For så købte jeg min i bog og idé til 199 kr mener jeg rigtig god bog!

ja, den ser nemlig rigtig go ud med opskrifter osv nem at bruge.

Anmeld

12. oktober 2011

Moar2011

Lotus86 skriver:

Mon ikke du kan købe den i en helt almindelig boghandel??

Jeg ved ikke hvornår de må få avocado, du kan evt. spørge din sundhedsplejerske, det ved hun helt sikkert.

jow ville jeg mene ja go ide , men hun kommer først den 1november.

Anmeld

12. oktober 2011

Nadia&Daniel

Babyklar skriver:

https://www.baby.dk/debat/136677pi1/diverse/saelges-sund-mad-til-din-baby-03-aar.aspx

Anmeld

12. oktober 2011

Lotus86

Babyklar skriver:

jow ville jeg mene ja go ide , men hun kommer først den 1november.

Kan du ikke maile til hende? Det kan jeg med min hvis der er noget.

Anmeld

12. oktober 2011

Babystar

Babyklar skriver:

Her er en oversigt over onlinebutikker, som sælger bogen - priserne ligger et sted mellem 171-205 kr.

http://www.bogpriser.dk/q-sund-mad-til-din-baby/

Håber det kan bruges

Anmeld

12. oktober 2011

Moar2011

har købt den føtex 69kr  boghandleren har den udsolgt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.