Blødning i uge 6 - stadig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

Molly23

Hej med jer,

Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid, og er formentlig 6 uger henne, men begyndte desværre at bløde igår og bløder stadig en smule her til morgen. Havde en mærkelig følelse i underlivet hele dagen igår. Tror i jeg har aborteret eller kan jeg stadig håbe?

Er der nogen herinde der har prøvet noget lignende og så stadig gennmført en graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Mira0911

Molly23 skriver:

Hej med jer,

Jeg har næsten lige fundet ud af at jeg er gravid, og er formentlig 6 uger henne, men begyndte desværre at bløde igår og bløder stadig en smule her til morgen. Havde en mærkelig følelse i underlivet hele dagen igår. Tror i jeg har aborteret eller kan jeg stadig håbe?

Er der nogen herinde der har prøvet noget lignende og så stadig gennmført en graviditet?

Har du haft noget murren eller smerter mens blødningen har stået på? 

Synes du skal ringe til lægen og blive tjekket... 

I min 2. graviditet blødte jeg fra jeg var 12+5 og frem til jeg var i uge 18-19 stykker... 

Nogle bløder i deres graviditet og fuldføre den og andre abortere... Jeg fik at vide at det er meget normalt at bløde under en graviditet - men ikke lige når man er 6 uger henne... Synes hvert fald du skal få tjekket det, så du ikke skal gå og tænke på om du er gravid eller ej... 

Anmeld

12. oktober 2011

Molly23

Tak for svar. Tror heller ikke selv på at jeg stadig er gravid, men kan ikke lade være med at håbe. Jeg har fået en tid ved lægen om en time.

Anmeld

12. oktober 2011

Mira0911

Molly23 skriver:

Tak for svar. Tror heller ikke selv på at jeg stadig er gravid, men kan ikke lade være med at håbe. Jeg har fået en tid ved lægen om en time.

End masse tanker og knus... Giver du en update når du har været afsted? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.