hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. oktober 2011

bybaby

jeg har en søn på 8 år han har lungebetændelse har været på primcelin fra i fredags han er nu begyndt at hoste så meget at han kaster op af det ...  vil i tage ham til læge igen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2011

Seker

bybaby skriver:

jeg har en søn på 8 år han har lungebetændelse har været på primcelin fra i fredags han er nu begyndt at hoste så meget at han kaster op af det ...  vil i tage ham til læge igen ?

Jeg ville i hvert fald ringe og spørge lægen ad. Det lyder ikke særlig godt måske han ikke reagere på pimcelin!!

Anmeld

12. oktober 2011

Nessie

Ja helt sikkert. Hvis han kaster op, kaster han jo også medicinen op, og så virker det jo ikke.

God bedring med ham

Anmeld

12. oktober 2011

Caroline86

ja, jeg synes også du skal ringe til lægen! Det lyder som om han er begyndt at hoste betændelsen op og det kan godt være noget værre slim at få op og så kan man godt få opkastninger!

Lægen vil måske skrive en recept på noget slimløsnende til ham så han ikke har så svært ved at hoste det op!

Det er altid en god idé at tage en tur til lægen igen, hvis der ikke er betydelig bedring efter så mange dage i behandling!

Hvordan har han det ellers? er han frisk nok udover hosten?

Anmeld

12. oktober 2011

bybaby

vi tog til lægen i akut tiden for han var blevet blålig om hans læber når han gik rundt det viser sig at hans medicin ikke har virkede så nu sidder hans lungebetændelse bare bedre fast så nu er han starte på ny medicin i 10 dage også ingen skole gang til ham før efter efterårsferien....

han er frisk nok ud over hans hoste

Anmeld

12. oktober 2011

Nessie

bybaby skriver:

vi tog til lægen i akut tiden for han var blevet blålig om hans læber når han gik rundt det viser sig at hans medicin ikke har virkede så nu sidder hans lungebetændelse bare bedre fast så nu er han starte på ny medicin i 10 dage også ingen skole gang til ham før efter efterårsferien....

han er frisk nok ud over hans hoste

Stakkels dreng

Håber at det nye medicin virker hurtigt, så han kan blive frisk igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.