hvilken babydyne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
8 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

ano14316

Lillemanden har lige tisset i sin dyne , og det er nok ikke sidste gang, så vi må hellere købe en til.. men jeg synes det er svært at gennemskue hvad der er godt til hvilken pris..

Så er der nogen herinde der kan anbefale en god helårsdyne som kan købes hos babysam, ønskebørn eller jysk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

K&S

ano14316 skriver:

Lillemanden har lige tisset i sin dyne , og det er nok ikke sidste gang, så vi må hellere købe en til.. men jeg synes det er svært at gennemskue hvad der er godt til hvilken pris..

Så er der nogen herinde der kan anbefale en god helårsdyne som kan købes hos babysam, ønskebørn eller jysk...

Vi købte vores i Ønskebørn - fra BabyDan mener jeg. Det var en lynlås-pose-ting med både dyne og pude i - ikke dun, men fiber  

Anmeld

11. oktober 2011

Carl-Emil's mor

ano14316 skriver:

Uuuhi det er et godt spørgsmål, synes det er en jungle så følger lige med..

men bæreevne over 12 har jeg fået anbefalet en gang herinde

Anmeld

12. oktober 2011

ano14316

Höör skriver:

Uuuhi det er et godt spørgsmål, synes det er en jungle så følger lige med..

men bæreevne over 12 har jeg fået anbefalet en gang herinde

ja der er bare så mange at vælge imellem og med priser fra 149-1299 gør det det virkelig svært at gennemskue

Anmeld

12. oktober 2011

Vi har en fra Ringsted dun, mener den er købt i Jysk! Den er simpelthen så lækker. Ville ønske jeg selv havde den! :-D

Anmeld

12. oktober 2011

Christina.78

12. oktober 2011

MajseMaja

Vi har købt denne her fra jysk til 299 kr, det er en allergivenlig fiberdyne. Den virker virkelig lækker og varm, men er jo ikke prøvet endnu

http://jysk.dk/4/31/49/553/4415000/a/catalog-sales

Anmeld

12. oktober 2011

ano14316

mange tak for svarene

jeg endte med at købe denne, da den var nedsat til 299 i vores lokale ønskebørn

http://www.onskeborn.dk/Produkter/Produkter/TEKSTILER%20OG%20INTERIOR/dyner-og-puder/dyner-til-baby/2051274/Luxe-Gold-babydyne.aspx

Anmeld

12. oktober 2011

GUSO

Hej har en babydyne fra temprakon og den er bare såååå lækker.. Har købt den i babysam og er alle pengene værd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.