Hjælp til opskrift .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

mybaby-girl

Hej tøsser

Oliver bliver 1 år d. 29 oktober Stor dejlig dreng ..

Sagen er den at han går i dagpleje med en dreng som ikke må få/ ikke kan tåle mælk, eller de ting der indeholder mælk, jeg ved ikke helt hvad det indebærer og hvad det skal sige, jeg havde tænkt mig at bage kage eller hva man nu kan tage med til at servere, når oliver nu har fødselsdag ...

Men hva kan jeg lave / bage til dem alle, så ingen bliver snydt ?????

Håber I vil hjælpe mig, så der ikk gøres forskel på de børn i hans dagpleje ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

mybaby-girl

Ingen der har børn, der ikke må få mælk ??? Ingen som kan hjælpe ????

Anmeld

12. oktober 2011

mybaby-girl

OP?

Anmeld

12. oktober 2011

Peanut

Hey søde 

Kan kun lige fortælle hvad jeg selv ved, da jeg har en mor der ikke kan tåle ko-mælk.

Når hun lavede mad eller bagte, brugte hun soya mælk eller rigtig fløde. Da hun godt kan tåle en lille mængde rigtig fløde. Hun kunne/kan også spise ost/smør i små mængder, så længe det er de originale produkter.. For hendes vedkommende går det galt, hvis det er fedtreduceret. 

Men måske du skulle høre barnets forældre, hvad det er præcist han ikke kan tåle?

Anmeld

12. oktober 2011

Peanut

mybaby-girl skriver:

Hej tøsser

Oliver bliver 1 år d. 29 oktober Stor dejlig dreng ..

Sagen er den at han går i dagpleje med en dreng som ikke må få/ ikke kan tåle mælk, eller de ting der indeholder mælk, jeg ved ikke helt hvad det indebærer og hvad det skal sige, jeg havde tænkt mig at bage kage eller hva man nu kan tage med til at servere, når oliver nu har fødselsdag ...

Men hva kan jeg lave / bage til dem alle, så ingen bliver snydt ?????

Håber I vil hjælpe mig, så der ikk gøres forskel på de børn i hans dagpleje ...

Hov, glemte at citere dig 

Anmeld

12. oktober 2011

mybaby-girl

Peanut skriver:

Hey søde 

Kan kun lige fortælle hvad jeg selv ved, da jeg har en mor der ikke kan tåle ko-mælk.

Når hun lavede mad eller bagte, brugte hun soya mælk eller rigtig fløde. Da hun godt kan tåle en lille mængde rigtig fløde. Hun kunne/kan også spise ost/smør i små mængder, så længe det er de originale produkter.. For hendes vedkommende går det galt, hvis det er fedtreduceret. 

Men måske du skulle høre barnets forældre, hvad det er præcist han ikke kan tåle?

Okay, det må jeg lige finde ud af så ...

Men tak for svar søjde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.