Junior seng hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
6 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

An&Jo

min dreng er 18 mdr nu, og han er begyndt at vise interesse for at ville ud af sin tremmeseng selv osv, men heldigvis er den så høj at han ikke kan komme ud af den selv længe endnu..

Men tænker så at købe en juniorseng til ham her i januar hvor han så vil være 21 mdr, men er det for tidligt?? hvornår skiftede i andre over til juniorseng??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

IsjaLuna

Min datter var ca 2 år og hun har været glad for den Hun er ikke faldet ud af den en eneste gang eller rendt rundt om natten, til tilgæld har det været dejligere at blive vækket af at hun løber op til mor og fars store seng om morgenen i stedet for at skrige til man vågner  

Købte en seng der havde god beskyttelse så hun ikke faldt ud, du kan se den her:

http://www.babysam.dk/senge-og-mobler/sengejunior/monicajuniorseng-sort-4751013122277

X Isja 

Anmeld

11. oktober 2011

Jeia

Min søn var lige blevet to, han var så stolt over sin nye seng, så det gik fint. I løbet af natten kom han dog tit ind til os at sove videre, men har aldrig haft problemer med at han har rendt rundt.

Anmeld

11. oktober 2011

An&Jo

IsjaLuna skriver:

Min datter var ca 2 år og hun har været glad for den Hun er ikke faldet ud af den en eneste gang eller rendt rundt om natten, til tilgæld har det været dejligere at blive vækket af at hun løber op til mor og fars store seng om morgenen i stedet for at skrige til man vågner  

Købte en seng der havde god beskyttelse så hun ikke faldt ud, du kan se den her:

http://www.babysam.dk/senge-og-mobler/sengejunior/monicajuniorseng-sort-4751013122277

X Isja 

det er lige præcis den jeg også har kig på til min dreng..

og når vi er i babysam så er den det første min dreng får øje på, og han elsker at kravle op i den og sidde der på..

Anmeld

11. oktober 2011

IsjaLuna

An&Jo skriver:

det er lige præcis den jeg også har kig på til min dreng..

og når vi er i babysam så er den det første min dreng får øje på, og han elsker at kravle op i den og sidde der på..

Nå hvor sjovt  

Altså mange køber juniorseng hvor der er tremmer hele vejen, så barnet ikk falder ud, men det gør de heller ikke med den her, og så kan mor eller far også lige sætte sig på kanten og kysse godnat

Anmeld

11. oktober 2011

An&Jo

IsjaLuna skriver:

Nå hvor sjovt  

Altså mange køber juniorseng hvor der er tremmer hele vejen, så barnet ikk falder ud, men det gør de heller ikke med den her, og så kan mor eller far også lige sætte sig på kanten og kysse godnat

ja det har jeg godt set.. men jeg synes den her er rigtig fin, så det er helt sikekrt den han skal have..

kan bare ikke finde ud af om han er for lille til januar når han "kun" er 21 måneder gammel

Anmeld

11. oktober 2011

IsjaLuna

An&Jo skriver:

ja det har jeg godt set.. men jeg synes den her er rigtig fin, så det er helt sikekrt den han skal have..

kan bare ikke finde ud af om han er for lille til januar når han "kun" er 21 måneder gammel

min datter var 23 måneder da hun fik sin, så tror han sagtens kan  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.