Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jakob'sMor skriver: Han er altså bare så sød! det er som om der står ballede og spilopper i hans kønne øjne
Han er altså bare så sød! det er som om der står ballede og spilopper i hans kønne øjne
Heheh .. Det gør der også Og tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zeus skriver: Ih, han ligner slet ikke en baby mere Men hvor er han altså bare skøn
Ih, han ligner slet ikke en baby mere
Men hvor er han altså bare skøn
Nej han er i hvert fald ingen baby mere :/
Tak smukke
Han er jo så skøn, og har det flotteste røde hår
Snart 1 år gammel, tiden går hurtigt
Lækker flyverdragt han har på, på det ene billede
Skøn knægt du har
Nessie skriver: Han er jo så skøn, og har det flotteste røde hår Snart 1 år gammel, tiden går hurtigt Lækker flyverdragt han har på, på det ene billede
Tak .. Ja tiden går for hurtigt !
Ja jeg er også viildt med den
Kofoed. skriver: Skøn knægt du har
Taak søde
morethanperfect skriver: Woow .. Så blev Oscar 11 mdr. den 6 .. Hvor er det vildt altså . Lige lidt fra os <3 Det går godt med ham .. Han har det rigtig godt i Dp og er ikke ked af det når jeg går <3 Han sover ikke igennem om natten endnu , og han vågner og skriger og VIL ha sin flaske , og der er intet at gøre . Vi har rykket hans lure så han kun sover middagslur , i hvert fald når han er i Dp, for herhjemme fungerer det ikke så godt .. Desværre .. Han er en lille bandit , der står selv stadigvæk .. Han kan godt gå et par skridt hvis han gider , men det går meget hurtigere og kravler .. Alt tager sin tid , jeg har ikke travlt Vi skal holde fødselsdag for ham den 6 nov. for næten 30 personer , med boller og kage .. Han har fået 6 tænder ..
Woow .. Så blev Oscar 11 mdr. den 6 .. Hvor er det vildt altså .
Lige lidt fra os <3
Det går godt med ham .. Han har det rigtig godt i Dp og er ikke ked af det når jeg går <3
Han sover ikke igennem om natten endnu , og han vågner og skriger og VIL ha sin flaske , og der er intet at gøre .
Vi har rykket hans lure så han kun sover middagslur , i hvert fald når han er i Dp, for herhjemme fungerer det ikke så godt .. Desværre ..
Han er en lille bandit , der står selv stadigvæk .. Han kan godt gå et par skridt hvis han gider , men det går meget hurtigere og kravler .. Alt tager sin tid , jeg har ikke travlt
Vi skal holde fødselsdag for ham den 6 nov. for næten 30 personer , med boller og kage ..
Han har fået 6 tænder ..
Hvor ser han da bare skøn ud
Sikke et skøøøønt smil
Er også helt vild med hagesmækken
Tillykke med ham
Drømme skriver: Hvor ser han da bare skøn ud Sikke et skøøøønt smil Er også helt vild med hagesmækken Tillykke med ham
Tusind tak skal du ha <3
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128