er bange for at blive ked igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

939 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. oktober 2011

Kay

er jo startet på metformin... og i akupunktur behandling... har ingen cyklus... men tester 1 gang om ugen... hver søndag... for ellers kunne jeg teste hele tiden og hver dag...

har en masse syntomer/bivirkninger... ømme bryster, ingen lyst til mad, tisser hele tiden, kvalme efter jeg har spist, er helt vildt træt, har det varmt hele tiden

sidder og analysere mine "syntomer", googler dem... kigger på baby ting... kan mærke mit håb er ved at blive for stort... og jeg ved hvad der skete sidst....

2 dørn med tuderri  

habet sidder helt inde i maven på mig... og i hjertet... og kan ikke fjerne det... men jeg ved bare at hvis testen på søndag er negativ bliver jeg så ked...  er så splittet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Lisbeth1985

Åhh,hvor jeg kender det:-( Jeg håber,at vi begge snart får ønske opfyldt! Kram

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Jeg kender det desværre også

Min krop har bestemt sig for at blive meget hormonpåvirket en uges tid op til mens, nogle gange værre end andre.

Men jeg får også hele baduljen, kvalme, dårlig mave, ømme bryster, hovedpine osv. Men heller ingen baby her. Kæresten mener, at de gange hvor det har været rigtig slemt, har der nok været noget, som bare ikke er blevet til noget alligevel.

Men iiihh, hvor er det hårdt, når man ikke kan stole på de tegn kroppen giver.

Men jeg vil da for at du tester positivt på søndag

Anmeld

11. oktober 2011

Line11

Kay skriver:

er jo startet på metformin... og i akupunktur behandling... har ingen cyklus... men tester 1 gang om ugen... hver søndag... for ellers kunne jeg teste hele tiden og hver dag...

har en masse syntomer/bivirkninger... ømme bryster, ingen lyst til mad, tisser hele tiden, kvalme efter jeg har spist, er helt vildt træt, har det varmt hele tiden

sidder og analysere mine "syntomer", googler dem... kigger på baby ting... kan mærke mit håb er ved at blive for stort... og jeg ved hvad der skete sidst....

2 dørn med tuderri  

habet sidder helt inde i maven på mig... og i hjertet... og kan ikke fjerne det... men jeg ved bare at hvis testen på søndag er negativ bliver jeg så ked...  er så splittet...

Jeg kender følelsen 

Det er bare SÅ hårdt, når tankerne kører og man ikke ved, hvornår det kommer til at ske (og man bliver helt bange for OM det kan ske). 

Du får lige en kæmpe krammer - det hele skal nok gå, bare vent og se. Jeg synes dine symptomer lyder lovende! 

Stort knus Line 

Anmeld

11. oktober 2011

Putomanen

Den psykiske del af behandlingen er bare så hård, og det er svært at reagere hensigtsmæssigt. Du får også en  af mig.

Anmeld

12. oktober 2011

Kay

Lisbeth1985 skriver:

Åhh,hvor jeg kender det:-( Jeg håber,at vi begge snart får ønske opfyldt! Kram

tak... håber vi snart får en posetiv test begge to....

Anmeld

12. oktober 2011

Kay

Nessie skriver:

Jeg kender det desværre også

Min krop har bestemt sig for at blive meget hormonpåvirket en uges tid op til mens, nogle gange værre end andre.

Men jeg får også hele baduljen, kvalme, dårlig mave, ømme bryster, hovedpine osv. Men heller ingen baby her. Kæresten mener, at de gange hvor det har været rigtig slemt, har der nok været noget, som bare ikke er blevet til noget alligevel.

Men iiihh, hvor er det hårdt, når man ikke kan stole på de tegn kroppen giver.

Men jeg vil da for at du tester positivt på søndag

ja det er bare super frustrende...

og der er bare ikke andre end jer her inde der kan forstå frustrationerne...

Anmeld

12. oktober 2011

Kay

Line11 skriver:

Jeg kender følelsen 

Det er bare SÅ hårdt, når tankerne kører og man ikke ved, hvornår det kommer til at ske (og man bliver helt bange for OM det kan ske). 

Du får lige en kæmpe krammer - det hele skal nok gå, bare vent og se. Jeg synes dine symptomer lyder lovende! 

Stort knus Line 

ja det er jo det... det lyder lovende... men det kan lige så godt være bivirkninger fra akupunktur og metformin...

puhhh prøver ik at sætte mit håb for højt... eller hvadman kan kalde det...

Anmeld

12. oktober 2011

Kay

Putomanen skriver:

Den psykiske del af behandlingen er bare så hård, og det er svært at reagere hensigtsmæssigt. Du får også en  af mig.

ja det tør siges... lå og tudet i går aftes... og blev trøstet af min dejlige kæreste og af danmarks første mål... inden jeg fald i søvn...

ik ret hænsigtsmæssigt...

Anmeld

12. oktober 2011

Putomanen

Kay skriver:

ja det tør siges... lå og tudet i går aftes... og blev trøstet af min dejlige kæreste og af danmarks første mål... inden jeg fald i søvn...

ik ret hænsigtsmæssigt...

Åhh, det lyder som en hyggelig aften  Men det er godt, at du kommer ud med det! Os skønt at din kæreste putter om dig, det hjælper meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.