Rengøringshjælp??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

Honningblomst

Hej piger..

Er der nogen af Jer der har rengøringshjælp....hvor tit har I, hvad giver I, hvor lang tid pr gang, hvor stort hus har I og hvad gør de rent? og ikke mindst, hvor har I fundet ham/hende?
Jeg har bestemt mig for at betale mig fra det jeg synes er mest kedeligt og som tager tid som jeg gerne ville bruge på så meget andet.
Så håber der er nogen der kan hjælpe...

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Lullaby

Min svoger er hos os en gang om ugen i en times tid. For det får han 100 kr. Han vasker gulve, støvsuger, ordner spejle og håndvaske samt overflader

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Anja Nørreslet skriver:

Min svoger er hos os en gang om ugen i en times tid. For det får han 100 kr. Han vasker gulve, støvsuger, ordner spejle og håndvaske samt overflader

Får jeg sgu nok ikke min svorger til, desværre....måske jeg skal søge efter en til det...hmm....
Knus..

Anmeld

1. februar 2009

Mca<3

Jeg kommer 1 gang pr uge i et hus på 120 kvm , 2 timer pr gang . Støvsuger , støver af ordner et badeværelse og en smule gulv vask . Det tager jeg 120 for i timen dvs 240 pr gang og det er rimeligt ,

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

Eva skriver:

Hej piger..

Er der nogen af Jer der har rengøringshjælp....hvor tit har I, hvad giver I, hvor lang tid pr gang, hvor stort hus har I og hvad gør de rent? og ikke mindst, hvor har I fundet ham/hende?
Jeg har bestemt mig for at betale mig fra det jeg synes er mest kedeligt og som tager tid som jeg gerne ville bruge på så meget andet.
Så håber der er nogen der kan hjælpe...

Knus Eva...

Så enig så enig så følger med her...

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Jeg kommer 1 gang pr uge i et hus på 120 kvm , 2 timer pr gang . Støvsuger , støver af ordner et badeværelse og en smule gulv vask . Det tager jeg 120 for i timen dvs 240 pr gang og det er rimeligt ,

Hvad tid kan du være her?

Anmeld

1. februar 2009

Mca<3

Ha ha det bliver vel omkring kl 14 00 Men jeg lægger nok lidt kørsel oveni ,,,

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ha ha det bliver vel omkring kl 14 00 Men jeg lægger nok lidt kørsel oveni ,,,

hmm så det for dyrt griner

Anmeld

1. februar 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

hmm så det for dyrt griner

Ja det bliver nok en dyr fornøjelse he he . Ej siger også til mig selv at jeg skal stoppe . Kan godt mærke det er blevet hårdt men syntes faktisk det er meget hyggeligt Og så er ungernes lomme penge hjemme hver uge ..

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Ja det bliver nok en dyr fornøjelse he he . Ej siger også til mig selv at jeg skal stoppe . Kan godt mærke det er blevet hårdt men syntes faktisk det er meget hyggeligt Og så er ungernes lomme penge hjemme hver uge ..

Jeg gjorde os rent på et kontor efter arbejde i en lang periode da jeg boet i københavn men det blev for hård for mig fordi jeg er sådan en arbejds narkoman jeg kunne ikke nøjes med at være på arbejde i åbnings tiden så jeg kom altid et par timer før og hygget mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.