Ville ikke tisse da det kilder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.487 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Hansen97

ja det siger min datter...

Der er ikke andre symptomer og jeg syntes ikke hun er rød der, som hun nogen gang kan være...

Så jeg tænker det ikke kan være blærebetændelse eller urinvejsinfektion... hvad kan det så være??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

Phoenix

Det kan da sagtens lyde som blærebetændelse eller UVI. Hun behøver ikke at være rød for at have det. Har hun evt feber ? Ellers må du få stixet hendes urin hos lægen. Så kan du få svar på om det er blærebetændelse.

Anmeld

11. oktober 2011

CamiRon

Hansen97 skriver:

Der er ikke andre symptomer og jeg syntes ikke hun er rød der, som hun nogen gang kan være...

Så jeg tænker det ikke kan være blærebetændelse eller urinvejsinfektion... hvad kan det så være??

Blærebetændelse og urinvejsinfektion/UVI er det samme og det lyder som om det sagtens kan være det. Det er man ikke rød af.

Afsted til lægen og få urinen tjekket!

Anmeld

11. oktober 2011

Hansen97

Hun var voldsomt forstoppet.... Kunne først tisse efter hun endelig kom af med afføring.. Det var hårdt for hende... Men overstået...

Anmeld

11. oktober 2011

IsjaLuna

Hansen97 skriver:

Har selv lige haft det.. det kildede et stykke tid, halvanden måned tror jeg, og det var irriterende indtil en aften hvor jeg var ved at rive hårene af mig selv, fordi det kløede og brændte så meget forneden. Fik en recept af vagtlægen, for havde åbenbart URINRØRSBETÆNDELSE.. sååå hvis hun har symptomerne snart.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.