lucas<3 skriver:
Hej piger.. Lucas har været pyllert i 14 dage uden tegn på feber, har spist normalt og leget godt over i dagplejen.. Men så i nat har han bare pyllert hele natten og her til morgen tager jeg så han tempertur og den er 38,5, tog den så her ved halv 4 tiden og den er 39,4 så tog til lægen og hun siger han ikke har noget med ørene. Men men men hva kan det Så være der har drillet i så lang tid..? Lige nu sover han på min mave, han vel ingenting.. Håber i har nogle ideer.. Rigtig go dag alle Sammen
Selvom lægen siger at det ikke er ørene kan det altså sagtens være det alligevel. Vi var også frem og tilbage mellem vagtlægen og egen læge med vores pige i over 1 mdr.
Hun ville ikke spise, fik feber on/off, sov elendigt mv. om dagen var hun ok...eller det var også sådan lidt op og ned. Nogle dage legede hun, andre dage pylrede hun.
Efter 1 mdr uden meget søvn og evige bekymringer tog jeg 1 nat til vagtlægen. Da havde hun igen fået rimelig høj feber og var utrøstelig. Og da de for 10. gang ville sende mig hjem med beskeden "VIRUS"
, sagde jeg at jeg ikke forlod sygehuset uden de havde set ordentligt på hende denne gang!!
Så ringede vagtlægen op på børneafdelingen og sagde at der sad en hysterisk mor, der troede at hendes barn var dødsygt, om de ville indlægge os?? (ja det sagde han altså, mens jeg sad der!)
Vi blev indlagt på børneafdelingen, og samme nat fik hun konstanteret mellemørebetændelse på begge ører, og vi fik efterfølgene afvide, at de øreapperater de har hos egen læge og vagtlæge ikke altid kan spottet de der mellemørebetændelser. Hos en ørelæge har de langt bedre udstyr.
Vi fik forøvrigt senere en undskyldning fra vagtlægen
Jeg synes bestemt ikke at du skal lade dig spidse af!! Hvis du føler, at et eller andet bare ikke er som det skal være....så kræv at få det tjekket ordentligt. Bestil evt selv tid hos en ørelæge. Det kræver ikke henvisning og koster ikke noget

Anmeld