Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ih, det lyder da spændende! Håber du finder på nogle fede ord.Har desværre ikke nogen på lager, da jeg først blev født i midten af 80érne, men var det ikke der man gik op i "Bred ymer og knæhøj karse"?.. Eller var det senere?! Køn hjælp, I know
Tynen skriver: Ih, det lyder da spændende! Håber du finder på nogle fede ord.Har desværre ikke nogen på lager, da jeg først blev født i midten af 80érne, men var det ikke der man gik op i "Bred ymer og knæhøj karse"?.. Eller var det senere?! Køn hjælp, I know
Bastian skriver:Bred ymer er jeg rimelig sikker på var fra 70'erne!Jeg var ung i 80'erne, og jeg husker vi sagde "herre" til alt: herrefedt, herregodt osv.Blæret, syret, fedest, fuk (ikke fuck!), fjong
Loggidut skriver:Harrrrrr...tak Bastian...nu kan jeg huske det : SKA DU HA SOJA I RULLEN, FUK!brødrene Bisp var da så seje!
Loggidut skriver:lol...det var en fed tid...ja sejlersko, de var da så grimme, og så havde man tennissokker i dem? aj altså...skjorten uden på bukserne, og huller i bukserne...så var man inn!nå det var ikke det trådstarteren ville, sorry!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128