sy mønster på ballon bukser :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Tilmeldt skriver:

Det vil jeg gerne, hvis jeg kan finde ud af at scanne dem ind!?

Jeg havde glemt alt om det, og er på arbejde nu, så jeg må prøve at huske det i morgen, når jeg kommer hjem!

Har du selv nogle mønstre? Måske vi kunne bytte?

Stine og Lisa.

God idé med bytte...!

Men jeg læste lige andetsteds, at minikrea har copyright på deres mønstre - så jeg ved egentlig ikke om det måske er helt lovligt, at scanne dem..? Nogen der ved...?
- vil i hvert fald ikke opfordre til noget ulovligt..

Kh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2011

katti24

Jeg ku ihvertfald stadig godt bruge et mønster :0) jeg har ingen sy mønstre men har massere af gode strikkemønstre hvis der er nogen der er interesseret. Deler gerne :0)

Anmeld

26. oktober 2011

raca

minikrea har helt sikkert copyrigt på deres mønstre--

og det er forbudt det i har gang.. det er jo det samme som at dele musik og film ved at lave kopier,

mener faktsisk også forummet kan blive idømt bøde hvis de medvirker til deling af copyrigt beskyttet matriale..

Anmeld

28. oktober 2011

livhemdrup

Tilmeldt skriver:

Jeg har et mønster på ballon bukser og på en buksedragt, fra Mini krea, som du godt må få, hvis jeg altså kan finde ud af at scanne det ind!?!?

Stine og Lisa.

Du må også rigtig gerne sende det til mig hvis du gider. Tak

Anmeld

28. oktober 2011

livhemdrup

raca skriver:

og det er forbudt det i har gang.. det er jo det samme som at dele musik og film ved at lave kopier,

mener faktsisk også forummet kan blive idømt bøde hvis de medvirker til deling af copyrigt beskyttet matriale..

Det vidste jeg ikke beklager. Så vil jeg ikke være med til det. Undskyld.

Anmeld

28. oktober 2011

AnjaM skriver:

God idé med bytte...!

Men jeg læste lige andetsteds, at minikrea har copyright på deres mønstre - så jeg ved egentlig ikke om det måske er helt lovligt, at scanne dem..? Nogen der ved...?
- vil i hvert fald ikke opfordre til noget ulovligt..

Kh

Bukserne er ikke fra Minikrea, kun dragen.. Fik vist sat kommaet lidt forkert!?

Stine og Lisa.

Anmeld

28. oktober 2011

raca skriver:

Hold da op, det er godt vi har en politibetjent her på siden, så vi kan følge reglerne!!!

Hvis jeg har købt en cd, som min veninde gerne vil låne, så må hun da gerne ligge det ind på hendes computer og over på hendes mp3 fx.!

Stine og Lisa.

Anmeld

28. oktober 2011

raca

Tilmeldt skriver:

Hold da op, det er godt vi har en politibetjent her på siden, så vi kan følge reglerne!!!

Hvis jeg har købt en cd, som min veninde gerne vil låne, så må hun da gerne ligge det ind på hendes computer og over på hendes mp3 fx.!

Stine og Lisa.

jeg er ikke spor politi betjent...

jeg oplyser bare om at det altså er ulovligt og dele matriale der har copyrigt på. og det har mønstre...

dette her er et offenligt rum og i deler og tilbyder og dele mønstre i et offenligt rum.. og det er det der er ulovligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.