Hvad går I op i når I shopper babytøj og udstyr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

isabelltrold

Hej alle .
Tænkte på om I ikke vil hjælpe mig med at besvarer nogle spørgsmål jeg har til mødre

Når du shopper babytøj og udstyr til dit barn:

Skal det være økologisk bomuld, eller er det fint nok med almindelig bomuld?
Skal sparkedragterne helst være med sjove babymotiver, mønstret eller i en plain farve?
Handler I helst på nettet eller i butikker? Hvad føler I er lettest, og I får mest ud af? Hvad gør at I hellere handler på nettet?
Hvad sover jeres babyer helst i? Heldragter med fødder i? - Sparkedragter med korte ærmer eller helt uden ærmer?
Hvad gør at I (hvis I oftest handler på samme hjemmeside) at I kommer tilbage og handler på samme hjemmeside? Går I meget op i om hjemesiden ser professionel ud, at der er et ''tæt'' forhold mellem kunde og sælger? 
Er sparkedragter med dyre motiver på noget I umiddelbart ville købe? Er en tekst på dragten mere interessant?

Hvad for noget legetøj, bamser og rangler køber I helst til jeres børn?
Hvis I køber det, er det så online eller i butikker? 

Er du/I villige til at betale de ekstra penge det koster at få økologisk bomuld , eller vil I så helst spare de penge og nøjes med almindeligt bomuld ??

Tusind tak for hjælpen, og sætter pris på I lige ville bruge 5 min. på at læse det igennem og svare.

Kan desuden varmt anbefale denne hjemmeside at handle hos hvis du/I mangler babyudstyr til den lille

www.babystar.dk

De sælger rigtig lækkert babyudstyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe
isabelltrold skriver:

Hej alle .
Tænkte på om I ikke vil hjælpe mig med at besvarer nogle spørgsmål jeg har til mødre

Når du shopper babytøj og udstyr til dit barn:

Skal det være økologisk bomuld, eller er det fint nok med almindelig bomuld?
Skal sparkedragterne helst være med sjove babymotiver, mønstret eller i en plain farve?
Handler I helst på nettet eller i butikker? Hvad føler I er lettest, og I får mest ud af? Hvad gør at I hellere handler på nettet?
Hvad sover jeres babyer helst i? Heldragter med fødder i? - Sparkedragter med korte ærmer eller helt uden ærmer?
Hvad gør at I (hvis I oftest handler på samme hjemmeside) at I kommer tilbage og handler på samme hjemmeside? Går I meget op i om hjemesiden ser professionel ud, at der er et ''tæt'' forhold mellem kunde og sælger? 
Er sparkedragter med dyre motiver på noget I umiddelbart ville købe? Er en tekst på dragten mere interessant?

Hvad for noget legetøj, bamser og rangler køber I helst til jeres børn?
Hvis I køber det, er det så online eller i butikker? 

Er du/I villige til at betale de ekstra penge det koster at få økologisk bomuld , eller vil I så helst spare de penge og nøjes med almindeligt bomuld ??

Tusind tak for hjælpen, og sætter pris på I lige ville bruge 5 min. på at læse det igennem og svare.

Kan desuden varmt anbefale denne hjemmeside at handle hos hvis du/I mangler babyudstyr til den lille

www.babystar.dk

De sælger rigtig lækkert babyudstyr

Det vigtigste for mig når jeg køber tøj til mine børn, det er at jeg syntes at mit barn ser lækkert ud i tøjet, det skal være blødt.

øko går jeg ikke så meget op i til tøj, jeg vil ikke betale mere for det.

Det kan både være med motiv og tekst det afhænger af, hvordan det ser ud. Mine børn sover i heldragt/sparkedragt med lange ærmer uden fødder(jeg hader dem med fødder i). 

Siden skal se professionel ud have et stort udvalg og hurtig levering

køb af legetøj over nettet der vil jeg kun købe mærke legetøj såsom lamaza, tiny love, lego osv

Anmeld

12. oktober 2011

isabelltrold

Tusind tak for svaret . Sætter pris på du lige ville bruge lidt tid på det .

God dag til dig

Anmeld

12. oktober 2011

raca

jeg kan bedst lide natdagter med fødder, til de er omkring 3 år.. syntes det andet skiller af og kravler op.

jeg kan ikke lide plastiktryk.men et lille broderet motiv er ok. hvis det er rimeligt kønsnerutralt.

jeg er ikke vild med lyserød og lyseblå.. helre nogle skrappe/klare gerne unisex farver.

jeg kan godt lide hjemmesider med forskellige søge funktioner, ala farve og str

og siden skal se prof og ikke rodet ud. hvis den er rodet, skal tilbudne være meget gode for jeg gider handle der.

jeg har hovdesagligt brugt brugt bommulds tøj til mine, for at minske skadelige stoffer mit barn var i kantakt med, så for mig ville ØK være rigtigt fint

jeg er til heldragter, med fødder og uden ærmer. jeg er nemlig ikke så vild med lukning mellem bene som der er i de klassiske heldragter.

jeg kan bedst lide blød buks+ ribbluse til daglig, da de passer længre og holder fint sammen hvis der er bred rib i.

Anmeld

12. oktober 2011

isabelltrold

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.