Det skulle ellers være en rigtig dejlig dag i går. Vi var på shoppetur efter Jesses fødselsdagsgave og hyggede os i over 1 time i Toys R Us. Så var vi i Bilka og i Elgiganten og kom hjem med ny puter. Vi var ikke mere end lige blevet færdige med at pakke den ud, da det ringede på døren. Det var Henriks vognmand, som var kørt i 45 min bare for en kop kaffe

Og det var han så ikke alligevel.....Han var kommet for at opsige Henrik pr 30/4 - så kunne det jo være at der er kommet gang i butikken igen og det ikke blev nødvendigt alligevel.
Det satte så lige en stopper for en ekstra hygggelig kæresteaften

(endte med take away fra Bones og DVD film).
Nu er det ikke så meget pengene jeg er bekymret for - vi skal nok klare den selvom hans indtægt bliver halveret på dagpenge, men det er mere det at han skal gå hjemme. Det kan han bare ikke - ikke psykisk ihvertfald. Han kan dårligt holde ferie i 2 uger uden at han bliver træls. Og den omvæltning det bliver fra at arbejde 10-12 timer i døgnet til ikke at skulle op hver morgen. Det bliver SÅ svært for ham (og mig med).
Og det er ikke nemt for ham at finde noget andet. Der er bare ikke noget som helst i transportbranchen pt. Og han er på bar bund med hvad han så skal finde på. Og det er jeg også. Det er jo en mulighed som håndværker, men de jobs hænger ikke på træerne - og da slet ikke hvis han ikke er uddannet. Han har ikke andet uddannelse end 10 klasse og han kommer ikke tilbage til skolebænken - det er helt sikkert.
Jeg ved godt at der er lidt tid til 30/4, og at vi ikke skal finde en løsning lige i dette øjeblik, men f*** det er en træls ting at have hængende. Nu havde vi lige glædet os til at jeg skulle begynde i nyt job og at vi for en gangs skyld skulle prøve at have penge "nok". Bummer!!!!!!!
Nå men skulle bare lige af med det.
Anmeld