Så er vi også ramt af krisen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. februar 2009

1977

Profilbillede for 1977
Det skulle ellers være en rigtig dejlig dag i går. Vi var på shoppetur efter Jesses fødselsdagsgave og hyggede os i over 1 time i Toys R Us. Så var vi i Bilka og i Elgiganten og kom hjem med ny puter. Vi var ikke mere end lige blevet færdige med at pakke den ud, da det ringede på døren. Det var Henriks vognmand, som var kørt i 45 min bare for en kop kaffe Og det var han så ikke alligevel.....Han var kommet for at opsige Henrik pr 30/4 - så kunne det jo være at der er kommet gang i butikken igen og det ikke blev nødvendigt alligevel.

Det satte så lige en stopper for en ekstra hygggelig kæresteaften (endte med take away fra Bones og DVD film).

Nu er det ikke så meget pengene jeg er bekymret for - vi skal nok klare den selvom hans indtægt bliver halveret på dagpenge, men det er mere det at han skal gå hjemme. Det kan han bare ikke - ikke psykisk ihvertfald. Han kan dårligt holde ferie i 2 uger uden at han bliver træls. Og den omvæltning det bliver fra at arbejde 10-12 timer i døgnet til ikke at skulle op hver morgen. Det bliver SÅ svært for ham (og mig med).

Og det er ikke nemt for ham at finde noget andet. Der er bare ikke noget som helst i transportbranchen pt. Og han er på bar bund med hvad han så skal finde på. Og det er jeg også. Det er jo en mulighed som håndværker, men de jobs hænger ikke på træerne - og da slet ikke hvis han ikke er uddannet. Han har ikke andet uddannelse end 10 klasse og han kommer ikke tilbage til skolebænken - det er helt sikkert.

Jeg ved godt at der er lidt tid til 30/4, og at vi ikke skal finde en løsning lige i dette øjeblik, men f*** det er en træls ting at have hængende. Nu havde vi lige glædet os til at jeg skulle begynde i nyt job og at vi for en gangs skyld skulle prøve at have penge "nok". Bummer!!!!!!!

Nå men skulle bare lige af med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2009

Heidi.

Øv.. Det er jeg ked af... Det er trist med den krise... Håber i klarer den

Kh Heidi

Anmeld

1. februar 2009

Honningblomst

Øv, det er da lidt ærgeligt...han må ud og søge nogle vikarjobs...eller måske igang med noget uddannelse...muligheder er der jo heldigvis nok af.
Min x har også lige mistet sit job...han tager det dog ret positivt og går og er spændt på hvad han mon så skal igang med...måske det netop åbner døre man ikke havde regnet med og derfor ender med at blive en masse muligheder fren for hindringer...
Knus til dig...
EVa..

Anmeld

1. februar 2009

Miamaja

ja, det er haardt.. ogsaa saerligt for mange maend. der er ikke andet at gore end op paa hesten igen. som kan godt forstaa det er traels

Anmeld

1. februar 2009

HeY

Øvøv. det da træls.
håber i klare den ..
Og at han finder noget nyt inden længe ..

Anmeld

1. februar 2009

SaNiNa

øv øv det er med at komme op på hesten igen og ud og søge en masse...

Håber i klarer den...

Anmeld

1. februar 2009

pussekat

hejsa
øv med mand jeg ved vis min mand skal hjem og gå så flytte jeg hjemmefra han kan ikke hold en uge så give han ikke være hjem mere her sige til ham vis han kom hjem og gå så kan han bliv husmor men det vil han ikke være

Anmeld

1. februar 2009

Pia.

Det er jeg ked af... Håber I finder en løsning som alle kan leve med....

Anmeld

1. februar 2009

Diana...

Øv det var rigtig øv. håber i finder ud af det...

Knus Diana

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.