Mangler insp til kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

640 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. oktober 2011

Fru Nielsen

Hejsa

Jeg har lige købt en kravlegård til Nikoline og vil rigtig gerne gøre den lidt hyggelig.....

Har lidt tanker inde i hovedet men vil rigtig gern se hvordan i andres kravlegård er "indrettet" så kom gerne med bileder....

På forhånd tak.....

Knusser fra Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. oktober 2011

hiili

Jeg har aldrig kunnet se det smarte i kravlegårde, men jeg tænker en sengerand, som pynt og måske en thildelomme eller noget lign. til opbevaring af mindre legetøj og evt. sutter??

mvh

Anmeld

14. oktober 2011

Fru Nielsen

hiili skriver:

Jeg har aldrig kunnet se det smarte i kravlegårde, men jeg tænker en sengerand, som pynt og måske en thildelomme eller noget lign. til opbevaring af mindre legetøj og evt. sutter??

mvh

Nikoline er vores 3 barn og hun er den første som har en kravlegård...

Grunden er at vores mællemste søn som er 1 mdr rigtig gerne vil lege med lillesøster, men han forstår ikke helt at hun ikke rigtig kan holde til han fx ligger sig oven på hende. Så jeg tør ikke lade hende ligge bare på aktivitetstæppet i stuen, for ved storbror ikke kan lade hende være....

Havde ellers droppet tanken lidt, men så den anden aften kom jeg ind i stuen også sad Mathias hen over hende, holdt hende i hænderne og sagde wrooooooom wrooooooom, så han kørte altså på motorcyke på hende, og ja det dur sku ikke......

Anmeld

14. oktober 2011

annec

Fru Nielsen skriver:

Hejsa

Jeg har lige købt en kravlegård til Nikoline og vil rigtig gerne gøre den lidt hyggelig.....

Har lidt tanker inde i hovedet men vil rigtig gern se hvordan i andres kravlegård er "indrettet" så kom gerne med bileder....

På forhånd tak.....

Knusser fra Louise

Følger lige med her

Anmeld

15. oktober 2011

hiili

Fru Nielsen skriver:

Nikoline er vores 3 barn og hun er den første som har en kravlegård...

Grunden er at vores mællemste søn som er 1 mdr rigtig gerne vil lege med lillesøster, men han forstår ikke helt at hun ikke rigtig kan holde til han fx ligger sig oven på hende. Så jeg tør ikke lade hende ligge bare på aktivitetstæppet i stuen, for ved storbror ikke kan lade hende være....

Havde ellers droppet tanken lidt, men så den anden aften kom jeg ind i stuen også sad Mathias hen over hende, holdt hende i hænderne og sagde wrooooooom wrooooooom, så han kørte altså på motorcyke på hende, og ja det dur sku ikke......

Nej det kan jeg godt se at det ikke dur, så hellere en kravlegård..

Jeg håber du finder på noget godt til hende og at storebror sdå heller ikke kravler ind til hende

Anmeld

15. oktober 2011

TaAsJu

Vi havde et rigtig hyggeligt kravlegårds tæppe og et spejl og noget leget tøj.. Kan kun finde billeder hvor sover i den.. Men det kunne hun nu også godt lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.