Hjælp. Fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Anonym trådstarter

For tre uger siden var jeg helt lukket og havde 4cm livmoderhals. Men i dag har jeg fået at vide(blev undersøgt fordi jeg synes mine plukveer bider lidt) at jeg havde en lille smule blød livmoderhals og var 1cm åben. Synes også fortsat mine plukveer er ret kraftige og hyppige(dog ikke smertefulde). Vil i tro der er optakt til der snart sker noget og hvad er jeres erfaringer? Jeg er forresten 40 uger henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Lise

Mine erfaringer med at plukkeveer bider, er at man føder af det til sidst. Held og lykke med det

Anmeld

10. oktober 2011

Krussedulle

Enig med Lise . Det lyder da som modningsveer held og lykke

Anmeld

11. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg er vågnet flere gange i nat med mens smerter og har en del mens murren her til morgen. Så er spændt på om der er optakt til noget

Anmeld

11. oktober 2011

mortilflere

hop på manden  

Det hjælper

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

mortilflere skriver:

hop på manden  

Det hjælper

og hvis det ikke gør så er det nok alligevel ved at være sidste chance i et stykke tid

Anmeld

11. oktober 2011

Muhmi

nettemor skriver:

og hvis det ikke gør så er det nok alligevel ved at være sidste chance i et stykke tid

Enig enig enig!! Kom igang!! Hahaha.. Og nyd at i lige er jer to! For om lidt er i tre!! Held og lykke!!

Anmeld

11. oktober 2011

mortilflere

nettemor skriver:

MEN SEX HJÆLPER DER ER OXO DET SAMME STOF I SÆD SOM I DE PILLER  hovsa som man bruger  til igang sættelse

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

mortilflere skriver:

MEN SEX HJÆLPER DER ER OXO DET SAMME STOF I SÆD SOM I DE PILLER  hovsa som man bruger  til igang sættelse

Jep I know men det er ikke altid nok..

Anmeld

11. oktober 2011

katrineoerum

Ja det lyder som om du er på vej til en fødsel. Det første der sker er jo at livmoderhalsen trækker sig op og så begynder man at udvide sig :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.