Varm men ingen feber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.789 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Bryndis

Ja min dreng kom hjem fra børnehaven i dag var han rigtig varm på hovedet og kroppen og trak vejret lidt hurtigt ligesom når man har feber. Men da jeg så tog hans temperatur så var den kun på 37.6. Det er jo ikke feber.

Hvad kan det så være? Han hoster dog lidt men ikke noget vildt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Georgia

Bryndis skriver:

Ja min dreng kom hjem fra børnehaven i dag var han rigtig varm på hovedet og kroppen og trak vejret lidt hurtigt ligesom når man har feber. Men da jeg så tog hans temperatur så var den kun på 37.6. Det er jo ikke feber.

Hvad kan det så være? Han hoster dog lidt men ikke noget vildt.

Ikke noget jeg ville reagere over

Anmeld

10. oktober 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville bare holde øje med ham og håbe, at temperaturen falder igen. I vores institution må de ikke afleveres når de har 38,0, så den ligger på grænsen med 37,6.

Rigtig god bedring med ham og håber, at det bare var "det"

Anmeld

10. oktober 2011

LR85

Han kunne godt være på vej til a få feber. Og derfor være varm. Tag lidt tøj af ham og giv ham så meget væske du kan. Og put så godt med ham

Anmeld

10. oktober 2011

Bryndis

Det var desværre ikke bare feber han skulle have i dag. Han har lige kastet op ud over hele hans seng Så han bliver hjemme i morgen og putter sammen med mig og så må vi håbe at han får det bedre snart. Hader når mine guldklumper er syge

Anmeld

10. oktober 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Bryndis skriver:

Det var desværre ikke bare feber han skulle have i dag. Han har lige kastet op ud over hele hans seng Så han bliver hjemme i morgen og putter sammen med mig og så må vi håbe at han får det bedre snart. Hader når mine guldklumper er syge

Øv! .. God bedring med ham

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.