Alle de ting man skal have med på fødegangen, oh god!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Anonym trådstarter

Synes det er helt utroligt alle de ting man skal have med, jeg er endelig færdig med at pakke, og jeg har en overpakket pusletaske, en temprakon taske med dyne, svøb osv, og en fitness taske der også er helt fyldt, ink skal jeg have ammepude, lift og autostol ved siden af med. 

Og mangler stadig håndklæde, men det kan ikke være i nogle af taskerne  

Hvad gjorde i? havde i også alle de ting med? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

gonefishing

Anonym skriver:

Synes det er helt utroligt alle de ting man skal have med, jeg er endelig færdig med at pakke, og jeg har en overpakket pusletaske, en temprakon taske med dyne, svøb osv, og en fitness taske der også er helt fyldt, ink skal jeg have ammepude, lift og autostol ved siden af med. 

Seriøst siger de at du skal have håndklæder med?

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

Nej nej så mange ting havde vi slet ikke med...

Vi havde tøj til mig på vej hjem, tøj til Isabella på vej hjem (vi brugte sygehusets tøj) - toiletsager... Ellers havde vi kamera, mobil og oplader med. Nårh ja, og ammeindlæg 

Bind, bleer og tøj til baby havde de på sygehuset 

Autostol tog min søster med da hun hentede os (vi har ikke bil, og hun havde en fra da hendes var små)

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

Flodkilling skriver:

Seriøst siger de at du skal have håndklæder med?

Det undrede jeg mig også over 

Anmeld

10. oktober 2011

MorDk

Jeg havde lidt tøj med til mig og min søn. Mobil, kamera, lift/barnevogn og det var det...

Anmeld

10. oktober 2011

Silja&Noam

Vi havde overhovedet ik så mange ting med. Tøj til os alle 3. Hygiejne til mor og far. Drikkelse og lidt læseligt. Og kamera self. Og vi var der i 5 dage..

Anmeld

10. oktober 2011

nathja

jeg havde intet med kun det vi nu havde i lommeren altså pung, nøgler og mobil, taske med kamera og sådan noget havde vi glemt i bilen  og fandt ud af at intet af det vi havde pakket var særlig nødvendigt for de havde alt på sygehuset... samme skete ved nr. 2 men der vidste vi det.. og nu her 3 gang bliver det det samme..

Anmeld

10. oktober 2011

Lucas og Mathilde <3

overhoved ikke, første gang havde jeg et sæt tøj med til Lucas og et sæt til mig selv, min tandbørste og andre toiletsager, ellers intet - under indlæggelsen kom Lucas far dog med et sæt tøj til mig, og det var det. Vi havde selvf autostol og dyne med til turen hjem af. Tror ikke du får brugt lift og ammepude der inde - i stedet for liften har de jo de der vugger der inde, og de er ganske udmærket . vis jeg var dig tille jeg tage to sæt med til dog og to sæt med til baby, toiletsager og selvf en autostol+ dyne, og bliver det for lidt kan faren jo hente det - men tvivler . anden gang fødte jeg ambulant og havde derfor kun et sæt tøj med til en dreng og et sæt til en pige (vi kendte ikke kønnet), og så fik hun det på og jeg hoppede i det tøj jeg havde på der ind (selvf havde der ikke været vandafgang, blod mm der i), og så havde vi autosol med

Anmeld

10. oktober 2011

modesty

Jeg fik at vide at jeg skulle have lidt tøj, en dyne og en autostol med til baby. Ikke andet.

Derudover tøj til mig og kæresten, lidt mad/drikke til under selve fødslen, toilettaske og telefon/kamera og opladere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.