Opdate med billeder af " nye " Silas's værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

Og ja tak til billede. Hvo fik ikke svaret dig med huen , læste det fra mobilen.

Ærgeligt han ikke kunne passe den, du må på jagt igen

Tager lige et billede imorgen til dig  Ja desværre passede huen ikke, den han har kan han passe lidt endnu, men moderen synes den er for baby efterhånden.  Det er en af de fine små "hjelme" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Tager lige et billede imorgen til dig  Ja desværre passede huen ikke, den han har kan han passe lidt endnu, men moderen synes den er for baby efterhånden.  Det er en af de fine små "hjelme" 

hi hi så må du igang med at lave en selv  super tak for det

Anmeld

10. oktober 2011

Kvist

bullerbassen skriver:

Oprettede denne tråd den anden dag 

https://www.baby.dk/debat/138541pi1/boern-13-aar/flash-dit-barns-vaerelse----.aspx

Og MANGE tak for alle de fine billeder. Der kom lidt inspiration til værelset.      

Fik lavet lidt om på hans værelse med ny reol ,  bogreol , bord , lampe & billeder til væggen. Og gardiner i vinduet.

Og vil da lige dele det foreløbige resultat. Silas er blevet rigtig glad for det og det er jeg også

Det er da bare blevet super godt, kan godt forstå han er glad for det.. Hvor har du købt plakaterne med cars henne??

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

Kvist skriver:

Det er da bare blevet super godt, kan godt forstå han er glad for det.. Hvor har du købt plakaterne med cars henne??

Ja det er nemlig blevet super hyggeligt. Er glad for det

Jamen det var nogle jeg købte i netto i Billund på tilbud ...

Anmeld

10. oktober 2011

Janni.

bullerbassen skriver:

hi hi så må du igang med at lave en selv  super tak for det

Lige før jeg overvejer det, men synes ikke rigtig jeg gider 

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

Janni. skriver:

Lige før jeg overvejer det, men synes ikke rigtig jeg gider 

Nej tror heller ikke det kan svare sig med mindre det er fordi , den skal være anderledes

Anmeld

10. oktober 2011

Dansker I Holland

bullerbassen skriver:

Oprettede denne tråd den anden dag 

https://www.baby.dk/debat/138541pi1/boern-13-aar/flash-dit-barns-vaerelse----.aspx

Og MANGE tak for alle de fine billeder. Der kom lidt inspiration til værelset.      

Fik lavet lidt om på hans værelse med ny reol ,  bogreol , bord , lampe & billeder til væggen. Og gardiner i vinduet.

Og vil da lige dele det foreløbige resultat. Silas er blevet rigtig glad for det og det er jeg også

Hvor er det bare super flot smiler... Kan godt forstå han er glad for det smiler.. Godt gået

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

Dansker I Holland skriver:

Hvor er det bare super flot smiler... Kan godt forstå han er glad for det smiler.. Godt gået

Mange tak - han var så sød , sagde han skulle gå ind på værelset og kikke, hvad Mor havde hængt på væggen . Jeg listede bagefter.

Da han så plakaterne SKREG han BIL BIL BIL , og så fik han øje på BOB BOB BOB. Og så dansede han step dans ( jep jep ) en dans han danser når han bliver begejstret...

Anmeld

10. oktober 2011

Dansker I Holland

bullerbassen skriver:

Mange tak - han var så sød , sagde han skulle gå ind på værelset og kikke, hvad Mor havde hængt på væggen . Jeg listede bagefter.

Da han så plakaterne SKREG han BIL BIL BIL , og så fik han øje på BOB BOB BOB. Og så dansede han step dans ( jep jep ) en dans han danser når han bliver begejstret...

Haha hvor fint Dejligt og høre han er SÅ glad smiler...

Anmeld

10. oktober 2011

bullerbassen

Dansker I Holland skriver:

Haha hvor fint Dejligt og høre han er SÅ glad smiler...

Det må man sige han gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.