Mmm.. til første problemstilling, så kan det godt være du ikke vil lyde mor-agtig, meen det gør du. Jeg ville blive stikhamrende tosset hvis min mand forlangte at jeg skal stå op på samme tid som ham, hvis jeg ikke har andre planer den dag. (nu har vi en dreng der skal i dp, så er oftest oppe om morgenen, når gemalen ikke tager ham med, når han kører på arbejde.. ) 
Hvis han tilgengæld spurgte mig om jeg ikke havde lyst til at spise morgenmad sammen med ham og starte morgenen sammen, ville det dog være en helt anden sag, så er det super sødt
Men forlange det, nej - og ja, det kan du som sådan godt. Men tvivler på at det er noget han vil affinde sig med. Han er en voksen mand og skal han ikke noget den dag, så lad ham da bare ligge.
Anden problemstilling: Stop med at ryge indendøre, hvis hverken du eller han har lyst til at stoppe! Røgen kommer under alle omstændigheder indenfor - OGSÅ selvom du står og nok så ihærdigt forsøger at vende røgen ud af lejligheden, når DU ryger. Det er det samme som at stå under emhætten! Gå dog udenfor - også selvom det er flere trapper, ud på gaden etc. etc. Men husk nu, det er kun noget du kan gøre for dig selv. Din kæreste vil selv skulle ville ellers fører det ingen steder hen - uanset hvor vidunderlig dejlig han er udenfor disse to punkter 
Anmeld