Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heeeej piger! Er her nogle fra Odense eller omegn, der har lyst til at mødes en Lørdag ( eller søndag) i Løvens hule og have en fed dag med ungerne og tøsehygge? - Jeg kunne godt bruge det..
Slå til, og lad os finde en dag sammen. :-D
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeas skriver: Heeeej piger! Er her nogle fra Odense eller omegn, der har lyst til at mødes en Lørdag ( eller søndag) i Løvens hule og have en fed dag med ungerne og tøsehygge? - Jeg kunne godt bruge det.. Slå til, og lad os finde en dag sammen. :-D
Orr jeg ville ellers gerne , men kan først efter den 20 ...
morethanperfect skriver: Orr jeg ville ellers gerne , men kan først efter den 20 ...
jeg har ikke sat nogen dato på. jeg skrev en (tilfældig) lørdag eller søndag. Det er jo som det passer folk ind i programmet. :-D Så har du lyst?
rikkeas skriver: jeg har ikke sat nogen dato på. jeg skrev en (tilfældig) lørdag eller søndag. Det er jo som det passer folk ind i programmet. :-D Så har du lyst?
Ja selvf. Det kunne være vildt hyggeligt
4kløver skriver: Jaaaa
Jaaaa
fedt! Kan vi få lokket nogle flere til mon? :-D
morethanperfect skriver: Ja selvf. Det kunne være vildt hyggeligt
Det kunne være rigtig hyggeligt, at lære nogle nye mennesker at kende :-) Så jeg er klar! OG jeg må sige, at din baby ser hammer skøn ud!
rikkeas skriver: Det kunne være rigtig hyggeligt, at lære nogle nye mennesker at kende :-) Så jeg er klar! OG jeg må sige, at din baby ser hammer skøn ud!
Tak og i lige måde !
Heeeej piger! Er her nogle fra Odense eller omegn, der har lyst til at mødes en Lørdag ( eller søndag) i Løvens hule og have en fed dag med ungerne og tøsehygge? - Jeg kunne godt bruge det.. Slå til, og lad os finde en dag sammen. :-D
hvis jeg er velkommen dukker jeg da gerne op
Zilke's Mor <3 skriver: hvis jeg er velkommen dukker jeg da gerne op
du er rigtig meget velkommen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128