At lave "kunst" af kunst (besøg på Aros, billedeeeeerrrr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
12 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Dinna88

Jeg var på Aros igår, med svigerfamilien, og tænkte at jeg ville prøve, at tage billeder af noget af det  Jeg er MEGET utilfreds med det billede hvor man kan kan se mig selv, blandt en masse mønstre, har siddet og redigeret på det i LANG tid, men kan bare ikke blive tilfreds. Nå... Det var en god tur, men jeg må indrømme, at meget "kunst" bare ikke er kunst i mine øjne - at stille en sofa op med lidt ting omkring og kalde det "dagligstue" er bare ikke noget særligt, og da slet ikke noget jeg ville betale penge for! Og så er Svend Dalsgaards kunst altså bare bizart meget af det  

Jeg var dog vild med tagterrassen, med den der.. hvad er det nu.. Den der regnbue-agtige-ting Man kunne virkelig lave nogle fede portrætbilleder derinde!! Derfor ville jeg altså lige have et billede af min kæreste og jeg derinde  
Nå! I får lige lidt billeder  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Isabella_mor

jeg syntes da det er SUUPER FEDT det billede hvor man kan se dig i det er virkelig et fedt billede

Anmeld

10. oktober 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

jeg syntes da det er SUUPER FEDT det billede hvor man kan se dig i det er virkelig et fedt billede

Virkelig?? Ej, tak! Jeg har gruplet så meget over det billede, fordi jeg synes det ser... Ja, det ved jeg ikke. Synes det ligner, at det er taget ved et uheld Men tak! Det er jeg glad for at høre.

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

Virkelig?? Ej, tak! Jeg har gruplet så meget over det billede, fordi jeg synes det ser... Ja, det ved jeg ikke. Synes det ligner, at det er taget ved et uheld Men tak! Det er jeg glad for at høre.

det ligner bare at når man kigger på billedet at tiden går ENORMT HURTIGT, men så lige at du står i midten og tager et billede får du lige fanget tiden og får den til at stå helt stille... og så ELSKER jeg farverne og så gør din bluse der med striberne bare det hele bedre

jeg syndtes det er det bedste billede af dem alle.. 

Anmeld

10. oktober 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

det ligner bare at når man kigger på billedet at tiden går ENORMT HURTIGT, men så lige at du står i midten og tager et billede får du lige fanget tiden og får den til at stå helt stille... og så ELSKER jeg farverne og så gør din bluse der med striberne bare det hele bedre

jeg syndtes det er det bedste billede af dem alle.. 

Interessant! Du ville klart få 12 i billedeanalyse, hvis det stod til mig men fedt, jeg kan faktisk godt se hvad du mener! Og så er striberne på min bluse faktisk den ene firkant, der er stribet, der lige har ramt min bluse - det er et meget mystisk billede, for hvor mange plader/tingestnoter har jeg egentlig fotograferet; jeg ved det ikke en gang selv!

Tusinde tak Jeg synes også lidt bedre om det nu! 

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Interessant! Du ville klart få 12 i billedeanalyse, hvis det stod til mig men fedt, jeg kan faktisk godt se hvad du mener! Og så er striberne på min bluse faktisk den ene firkant, der er stribet, der lige har ramt min bluse - det er et meget mystisk billede, for hvor mange plader/tingestnoter har jeg egentlig fotograferet; jeg ved det ikke en gang selv!

Tusinde tak Jeg synes også lidt bedre om det nu! 

ja det var også det jeg prøvede st skrive. jeg fik det bare ikke helt til at stå som jeg gerne ville det med blusen der

Anmeld

10. oktober 2011

Dinna88

isabellamor skriver:

ja det var også det jeg prøvede st skrive. jeg fik det bare ikke helt til at stå som jeg gerne ville det med blusen der

Det kan sgu også være så besværligt, at formulere sig på skrift.

Anmeld

10. oktober 2011

trunte89

Flotte billeder!
Og er faktisk enig med isabella, synes, at det er super fedt det billede hvor man kan se dig! Ser rigtig godt ud med de farver og former

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

Dinna88 skriver:

Det kan sgu også være så besværligt, at formulere sig på skrift.

nej det kender jeg alt til

Anmeld

10. oktober 2011

Dinna88

trunte89 skriver:

Flotte billeder!
Og er faktisk enig med isabella, synes, at det er super fedt det billede hvor man kan se dig! Ser rigtig godt ud med de farver og former

Tusinde tak
Jamen, fedt! Man skal nok lige have andres syn på det, for at se det fede i det - men jeg tog det nemlig fordi det var så fedt med alle de der sære ting, der var spejle i! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.