Ændring i mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Sørens

Vil bare lige høre de der bliver insemineret (og bruger pergotime+otrivellesprøjte) har oplevet at de pludselig får mere ondt end ellers under menstruation?

Jeg testede negativt efter mit 2.inseminationsforsøg og min mens kom samme dag dog har den været meget anderledes end den plejer? Kun fredag blødte jeg "rigtigt" ellers har der næsten ikke været noget? Og i dag på 3.dagen har jeg mega ondt i siderne (lige ved æggestokkene).....er det normalt at menstruationen måske ændrer sig lidt under sådan en behandling?

Nogen med erfaringer?.........

Hmmm er lidt loren ved at skulle begynde på pergotime igen! Øv lorte piller ...undskyld jeg bander!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Sørens

Sørens skriver:

Vil bare lige høre de der bliver insemineret (og bruger pergotime+otrivellesprøjte) har oplevet at de pludselig får mere ondt end ellers under menstruation?

Jeg testede negativt efter mit 2.inseminationsforsøg og min mens kom samme dag dog har den været meget anderledes end den plejer? Kun fredag blødte jeg "rigtigt" ellers har der næsten ikke været noget? Og i dag på 3.dagen har jeg mega ondt i siderne (lige ved æggestokkene).....er det normalt at menstruationen måske ændrer sig lidt under sådan en behandling?

Hmmm er lidt loren ved at skulle begynde på pergotime igen! Øv lorte piller ...undskyld jeg bander!!!

anybody?....

Anmeld

10. oktober 2011

pussekat

Sørens skriver:

hejsa

ja det kan det godt gør min mens er ikke bliv selv efter behandling og det er ca et år siden vi her være i behadling før vi start kun jeg have mens i 5 dag nu er det ca 3 mere 4 dag og her så ondet jeg næste ikke kan gå

Anmeld

10. oktober 2011

Lisbeth1985

Det er desværre helt normalt,at mens ændrer sig efter behandling:-( Hvis du er utryg synes jeg,at du skal kontakte jeres klinik!

Anmeld

10. oktober 2011

Sørens

Lisbeth1985 skriver:

Det er desværre helt normalt,at mens ændrer sig efter behandling:-( Hvis du er utryg synes jeg,at du skal kontakte jeres klinik!

Tak for svarene! :-) Ok så er jeg mere tryg! Jeg skal jo scannes på 10.dagen så kan jeg jo også spørge der. ville bare høre om andre havde haft det lige sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.