Sundhedsplejerske besøg idag - Det går lige efter bogen! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

733 visninger
11 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Mira0911

Idag har vi haft vores 2. besøg af sundhedsplejersken...  Det hele er perfekt... 

Sundhedsplejersken synes det er godt ramt med det Lina får at spise i døgnet - 80 ml 6-8 gange i døgnet, hun tager lige præcis 25 g. på om dagen som hun skal.. 

Det kan ikke blive bedre...  De sidste 3-4 nætter har jeg kunne gå i seng omkring kl. 01.00 - 01.30 og så sove frem til kl. 06.00, hvor jeg tidligere blev holdt vågen helt frem til kl. 04.30 om morgen... Så håber det er hendes rytme hun er ved at finde ud af... 

Hendes vægt og længde siger nu... 

53 lang og 3600g... Fødselsinfo for 20 dage siden hed 51 lang og 3294g... 

Så det ser rigtig godt ud... 

Bare lige lidt info om Lina herfra... Om en månedstid kommer sundhedsplejersken igen... 

Åh ja.. Så snakkede vi også om at der er mange folk som siger "da mine børn var små gjorde jeg sådan, så synes du skal prøve det, for det hjælper" No way, jeg gør det på min måde og jeg kender Lina bedst og ved hvad hun helst vil... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Janni.

Rigtig dejlig update, dejligt når det flasker sig 

Anmeld

10. oktober 2011

Mira0911

Janni. skriver:

Rigtig dejlig update, dejligt når det flasker sig 

Det er så fantastisk....  Et plus mere, hun er slet ikke en gylper som Julie var... Synes jeg nu er dejligt... Synes ikke Julie lavede andet end at gylpe hele tiden... 

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

En dejlig update på SP besøg 

Og ja! Gør det på DIN måde - så kan du ikke gøre det bedre  Det fandt jeg hurtigt ud af. Folk kom altid med nogle forslag, men jeg vil jo gerne selv, så man lærer de små at kende 

Anmeld

10. oktober 2011

Mauser.

Hvor er det skønt, og det lyder som en god rytme hun er ved at have fundet sig, så får du nogle timer i træk hvilken man vel også trænger til (;

Anmeld

10. oktober 2011

Mira0911

Babymor2010 skriver:

En dejlig update på SP besøg 

Og ja! Gør det på DIN måde - så kan du ikke gøre det bedre  Det fandt jeg hurtigt ud af. Folk kom altid med nogle forslag, men jeg vil jo gerne selv, så man lærer de små at kende 

Ja ikke... 

Jeg gør også det som jeg føler er bedst for Lina... Ingen tvivl der... 

Anmeld

10. oktober 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Hvor er det skønt, og det lyder som en god rytme hun er ved at have fundet sig, så får du nogle timer i træk hvilken man vel også trænger til (;

Det er rigtig skønt...  Rigtig dejligt at lige få nogle timer i træk med søvn... 

Anmeld

10. oktober 2011

Mira0911

Hiver den lige op... 

Anmeld

11. oktober 2011

Nessie

Sikke hun spiser og vokser

Hvem er det lige der har bestemt at babyer skal vokse så hurtigt det første år?

Spændende hvad hun så vejer om en måned, når SP kommer igen.

Ja, tag imod rådene, og lad som om du hører efter, og gør så, som du føler er bedst for Lina, så går det ikke helt galt Man kan ind i mellem være heldig at få et brugbart råd mellem 1000 dårlige, men så er det jo også skønt

Hmmm, mangler der ikke lige et billede af vidunderet?

Anmeld

11. oktober 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Sikke hun spiser og vokser

Hvem er det lige der har bestemt at babyer skal vokse så hurtigt det første år?

Spændende hvad hun så vejer om en måned, når SP kommer igen.

Ja, tag imod rådene, og lad som om du hører efter, og gør så, som du føler er bedst for Lina, så går det ikke helt galt Man kan ind i mellem være heldig at få et brugbart råd mellem 1000 dårlige, men så er det jo også skønt

Hmmm, mangler der ikke lige et billede af vidunderet?

Hun trives virkelig... 

Ja tager det til mig, som jeg kan bruge, alt andet siver lige igennem hjernemassen... 

Ih jo, der efterspørgsel på billeder af hende... Jeg smider nogle op i aften... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.