ny og lige startet IVF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

salix

hej piger

jeg er ny i denne gruppe har ind til fornyligt troet at jeg hørte til inde på prøver at blive gravid men efter næsten et års prøven har vi fundet ud af at jeg har får meget arvæv på æggelederne til at raske æg kan komme igennem, så nu er jeg starter på Gonal F i går og skal scannes den 17/10 for at høre hvornår der skal tages æg ud....

ville bare lige dele med jer syntes at det er en underlig omgang vi skal i genne da jeg har 3 dejlige børn fra tidliger ægteskab... men vi glæder os nu over at vi er komme igang vi har valgt at betale selv da vi ikke ville vente op til 6 mdr. på at komme igang.... (jeg bliver jo ikke yngere  )

nå det jeg enligt godt kunne tænke mig at høre er hvilken bivirkninger i har haft på medecinene og hvor mange at jer IVF pinger er blevet gravide i første forsøg????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Putomanen

Velkommen til

Jeg er i gang med mit første ICSI forsøg, så ejg kan desværre ikke sige hvornår det lykkes for mig  Men bivirkninger kan jeg da sige lidt om.

Jeg har heldigvis ikke været hårdt ramt. Men ved nedreguleringen (næsespray Synarel) fik jeg hovedpine, blev meget trist og havde let til tårer. Ved hormonerne, puregon, fik jeg det en del bedre, men jeg havde let til tårer. Stikpillerne med progesteron (Lutinus) har givet mig brystspændinger og større bryster. Alt i alt bestemt til at holde ud. Det psykiske er klart det hårdeste, og nedreguleringen er for mig den hårdeste del af behandlingen.

Jeg håber, at det lykkes hurtigt for jer

Anmeld

10. oktober 2011

Nessie

Vi fik vores søn ved hjælp af ICSI, det var ved 3. hormonbehandling, 4. ÆO. Jeg havde ikke rigtig nogle bivirkninger ud over hedeture, så det var "nemt".

Håber I kan nøjes med en enkelt gang, så I hurtigt kan få den trælse del af det overstået

Anmeld

10. oktober 2011

salix

det er jeg glad for at høre... håber jeg bliver en af dem der hurtigt bliver gravide i IVF behandling... tror det psykiske bliver det værste det også ÆU samt ÆO men det går over igen inden for nogle dage gætter jeg på men det psykiske bliver hængende hvis det ikke lykkedes.... så vi må bare  for hinanden....

Anmeld

10. oktober 2011

modesty

Jeg havde stort set ingen bivirkninger. Lidt hedeture i en lille uges tid, og det var sådan set det.

Blev gravid i 4. forsøg, med et fryseæg :-) Og har termin i morgen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.