Hvem kan sy billigst til mig? Bukser.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.182 visninger
19 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Rosa

Jeg har behov for 2 par bukser, begge i mørkebrun babyfløjl. 

Det ene par er et par smækbukser, som vi kender dem, det andet er et par ballonbukser (kan det gøres rigtig billigt vil jeg gerne bestille to af hvert par). Den helt præcise buksemodel kan vi aftale, jeg har ikke lige et mønster i tankerne 

Størrelsen er en 86-92 til en meget slank dreng. Jeg har 1,5 m af fløjlet i forvejen. 

Kom så, skrædderpiger - byd ind!!!  Hvor billigt kan I gøre det?  

Kh

Rosa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

dorthemus

Rosa skriver:

Det ene par er et par smækbukser, som vi kender dem, det andet er et par ballonbukser (kan det gøres rigtig billigt vil jeg gerne bestille to af hvert par). Den helt præcise buksemodel kan vi aftale, jeg har ikke lige et mønster i tankerne 

Størrelsen er en 86-92 til en meget slank dreng. Jeg har 1,5 m af fløjlet i forvejen. 

Kh

Rosa

Jeg vil gerne anbefale Mette. og Bullerbassen

Anmeld

10. oktober 2011

Rosa

dorthemus skriver:

Jeg vil gerne anbefale Mette. og Bullerbassen

Takker  Jeg har vidst købt af den ene og de var superfine 

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Jeg kan nok klare begge dele. Har efterhånden syet mange af hver, og har selv en meget slank pige, på samme alder som Jonte, så den skulle også være hjemme.

Skriv hvis det er, har flere mønstre og modeller, så du kan frit vælge.

Anmeld

10. oktober 2011

Rosa

Mette. skriver:

Jeg kan nok klare begge dele. Har efterhånden syet mange af hver, og har selv en meget slank pige, på samme alder som Jonte, så den skulle også være hjemme.

Skriv hvis det er, har flere mønstre og modeller, så du kan frit vælge.

Det lyder godt. Giv mig gerne et tilbud - hvad ville det koste? Du kan evt. sende mig en pb. med forslag til modeller? 

Anmeld

10. oktober 2011

Karo

Hvad med Pernille ? Skoubo.

Anmeld

10. oktober 2011

Rosa

Karo skriver:

Hvad med Pernille ? Skoubo.

Også en dejlig mulighed, ja - hvis hun kunne have lyst til at komme med et bud - jeg vil ikke presse hende 

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

Rosa skriver:

Det lyder godt. Giv mig gerne et tilbud - hvad ville det koste? Du kan evt. sende mig en pb. med forslag til modeller? 

Jamen har du alt stof selv, så jeg bare skal sy dem?
Jeg bor jo også i Århus, så du kan bare aflevere stoffet til mig, hvis det er, så bliver der ikke en masse porto penge.

Jeg har en tråd hvor jeg har en del bukser og modeller. Jeg kan lave meget posede, eller mindre posede, med og unden foer. Jeg sender dig lige et link til tråden. Øjeblik.

Anmeld

10. oktober 2011

Mette.

Rosa skriver:

Her er tråden:

https://www.baby.dk/debat/124691pi1/toej--piger/nye-hjemmesyede-tullebukser-smaekbukser-og-shorts-til-begge-koen.aspx

Her er et andet mønster som jeg har, hvor du kan se flere forskellige modeller også.

Og en anden model som også kan laves (den til højre).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. oktober 2011

Rosa

Jamen har du alt stof selv, så jeg bare skal sy dem?
Jeg bor jo også i Århus, så du kan bare aflevere stoffet til mig, hvis det er, så bliver der ikke en masse porto penge.

Jeg har en tråd hvor jeg har en del bukser og modeller. Jeg kan lave meget posede, eller mindre posede, med og unden foer. Jeg sender dig lige et link til tråden. Øjeblik.

Ejj, den model du sendte mig her er rigtig fin - de andre bliver nok for posede..

Kunne jeg evt. bestille 2 par smækbukser med foer (1 par med uglestof som foer og et par med noget mørkegult stof f.eks.) - dem med en lomme på midt på brystet, men med brede stropper med knaplukning, i str. 86-92? Jeg har som sagt 1,5 m brun fløjl - er det nok til 2 par smækbukser?

Perfekt hvis jeg kan aflevere stoffet til dig personligt - hvor i Århus bor du? Midtbyen, nord eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.