En sjov leg søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.360 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

Muhmi

Jeg søger en sjov leg til min venindes bryllup/dobbelt barnedåb her på lørdag.... Vi har kendt hinanden siden 3. klasse så derfor vil jeg gerne sige noget eller lave en sjov leg som alle gæsterne kan være med på, eller sidde og grine af....

Kender i nogle?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Jeg søger en sjov leg til min venindes bryllup/dobbelt barnedåb her på lørdag.... Vi har kendt hinanden siden 3. klasse så derfor vil jeg gerne sige noget eller lave en sjov leg som alle gæsterne kan være med på, eller sidde og grine af....

Kender i nogle?

Til min papsøsters bryllup skulle de sidde med ryggen til hinanden og svare på spørgsmål på et kort om hinanden (mere en leg for at se hvor meget de kender hinanden) - måske det var noget?

Anmeld

10. oktober 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Til min papsøsters bryllup skulle de sidde med ryggen til hinanden og svare på spørgsmål på et kort om hinanden (mere en leg for at se hvor meget de kender hinanden) - måske det var noget?

Den lyder da spændende...

Men jeg må indrømme at min veninde og jeg har haft en periode hvor vi ikke har set med hinanden i to år, så det er lang tid siden vi har set hinanden efterhånden... Men derfor kender jeg faktisk ikke rigtig hendes kæreste, andet end hvad han arbejder med og sådan... Hun bor på sjælland, jeg i jylland...

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Den lyder da spændende...

Men jeg må indrømme at min veninde og jeg har haft en periode hvor vi ikke har set med hinanden i to år, så det er lang tid siden vi har set hinanden efterhånden... Men derfor kender jeg faktisk ikke rigtig hendes kæreste, andet end hvad han arbejder med og sådan... Hun bor på sjælland, jeg i jylland...

Det var i hvert fald en idé - årh, jeg er ikke så kreativ hvad angår lege  

Anmeld

10. oktober 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Det var i hvert fald en idé - årh, jeg er ikke så kreativ hvad angår lege  

Nej det er jeg nemlig heller ikke.... Hehe... Ville gerne være det... But does not have the gift...

Anmeld

10. oktober 2011

Clisolka

Muhmi skriver:

Nej det er jeg nemlig heller ikke.... Hehe... Ville gerne være det... But does not have the gift...

Altså det ville gøre det hele meget nemmere hvis vi havde den "gave" 

Men nu bliver tråden da oppet, så kan det være der kommer nogle flere forslag 

Anmeld

10. oktober 2011

Isabella_mor

jeg kiggede lidt rundt på nettet for at se hvad andre har gjort.. der var da en sjov en med hvor man satte brudeparret med ryggen mod hinanden og gav hver af dem en sko eller et skilt.. et eller andet som de skulle række i vejret hvis de mener at det passer på dem.. så kunne man stille spørgsmål som

Hvem køber flest sko.

hvem laver mest mad. 

hvem er mest aktiv i hjemmet

hvem er mest aktiv i sengen.

hvem bruger flest penge

osv osv... 

så skal det jo være spørgsmål som måske kan være lidt pinlige eller meget sjove. og som i "de fleste af jer" kender svarene på  

og så evt lave et lydspor på en cd med en fanfare til de rigtige svar og så evt sådan et båthorn eller noget der symbolisere en lyd på et forkert svar.. lidt allä fallit i lykkehjulet..

I kunne også give brudeparret mulighed for at vinde præmier. i form af gærninger fra nogle af de forskellige af gæsterne.. de kunne vinde børnepasning. en god middag. hjælp til rengøring. osv hos nogle af gæsterne. og så skal de svare rigtigt på spørgsmål om hinanden. og så kan du jo evt alliere dig med gommens søster eller bror eller kammerart så i kan få skrevet nogle spørgsmål ned omkring dem som de så skal svare på... 

og så få nogle til at melde sig frivilligt til at påtage sig nogle af opgaverne så hvis de svarer rigtigt

Anmeld

10. oktober 2011

Muhmi

Babymor2010 skriver:

Altså det ville gøre det hele meget nemmere hvis vi havde den "gave" 

Men nu bliver tråden da oppet, så kan det være der kommer nogle flere forslag 

Anmeld

10. oktober 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Muhmi skriver:

Kender i nogle?

jeg har lige været til bryllup og der var der nogle gæster som havde lavet en leg ud fra tv programmet "min mamd kan" på kanal 4.

de havde fået 2 par fra gæsterne + brudeparet som deltager. og skulle så satse point på hvis mand som kunne klare udfordringen. alle 3 par skulle forsøge dysten.

der var 3 dyste og en finale hvor brudeparret ville blive vindere lige meget hvad.

Anmeld

10. oktober 2011

Muhmi

hannetheis skriver:

jeg har lige været til bryllup og der var der nogle gæster som havde lavet en leg ud fra tv programmet "min mamd kan" på kanal 4.

de havde fået 2 par fra gæsterne + brudeparet som deltager. og skulle så satse point på hvis mand som kunne klare udfordringen. alle 3 par skulle forsøge dysten.

der var 3 dyste og en finale hvor brudeparret ville blive vindere lige meget hvad.

OKay, den lyder sjov... Kan du forklare nærmere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.