Dåbs ønsker til nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
8 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

SaNiNa

Er virkelig helt tom for ønsker til Naia´s dåb.

vi har jo alle ting fra Nicklas af så det eneste jeg sådan lige kan se vi ønsker os til hende er smukker, spargris, trip trap stol.

Har i ikke en eller flere gode ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

Camulla

Sanne og Nicklas skriver:

Er virkelig helt tom for ønsker til Naia´s dåb.

vi har jo alle ting fra Nicklas af så det eneste jeg sådan lige kan se vi ønsker os til hende er smukker, spargris, trip trap stol.

Har i ikke en eller flere gode ide?

Skulle lige til at skrive trip trap stol, men den havde du jo selv skrevet på

Hmm ja, det er simpelthen så svært. Hvad med penge ind på en bedsteforældre-konto, mere børne service (kan man næsten aldrig få for meget af), sengetøj osv. med navn på... Hmm, ja, vi ønsker os også en kravlegård, men det havde vi heller ikke til den første Og så ønsker vi os penge til barnevognen (i julegave) ...

Det må næsten være samme køn du venter?

Anmeld

10. oktober 2011

Camulla

Camulla skriver:

Hmm ja, det er simpelthen så svært. Hvad med penge ind på en bedsteforældre-konto, mere børne service (kan man næsten aldrig få for meget af), sengetøj osv. med navn på... Hmm, ja, vi ønsker os også en kravlegård, men det havde vi heller ikke til den første Og så ønsker vi os penge til barnevognen (i julegave) ...

Du har født kunne jeg se  

Anmeld

10. oktober 2011

SaNiNa

Camulla skriver:

Nope ikke samme køn, men de ting vi har kan bruges til begge køn.

børneopsparing ved vi hun får så den er strøjet.

Anmeld

10. oktober 2011

Alexander&Lærke

Vi har også fået en nr 2 som er en pige efter en dreng.... Vi har ønsket os en trip trap stol mere, en babygynge, det have vi ikke til nr.1 en junior dyne, sengetøj hertil, en whelly bug, prinsesse scooter, tøj, en dukkevogn og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske mere havd jeg har skrvet på.

Men ja det er lidt svært at finde på noget til nr 2, dog lidt nemmere når det er et andet køn, for de ting vores søn har er meget drenge og dem som han ikke bruger har jeg solgt hen af vejen.....

Anmeld

11. oktober 2011

SaNiNa

Mette&Alexander skriver:

Vi har også fået en nr 2 som er en pige efter en dreng.... Vi har ønsket os en trip trap stol mere, en babygynge, det have vi ikke til nr.1 en junior dyne, sengetøj hertil, en whelly bug, prinsesse scooter, tøj, en dukkevogn og nu kan jeg selvfølgelig ikke huske mere havd jeg har skrvet på.

Men ja det er lidt svært at finde på noget til nr 2, dog lidt nemmere når det er et andet køn, for de ting vores søn har er meget drenge og dem som han ikke bruger har jeg solgt hen af vejen.....

Syntes godt nok heller ikke det er let at finde på. Men begynder da at få lidt idér.

Anmeld

11. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe

En sølv sparregris

Et bordflag i sølv

Halskæde

HC Andersen eventyr

gavekort til en fotograf

Anmeld

11. oktober 2011

Nettemor

hvad med en fin ramme. og evt sådan en tallerken med oplysningerne på.

Anmeld

11. oktober 2011

SaNiNa

nettemor skriver:

hvad med en fin ramme. og evt sådan en tallerken med oplysningerne på.

Sådan en har jeg også skrevet på Nicklas fik en hvor der var plads til billede også den er bare så sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.