de første skridt er taget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.228 visninger
10 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

henh01

Må lige spamme jer lidt mere her til morgen

Noam tog et-to skridt alene - uden støtte i går af flere omgange.. Han står helt stabilt i op imod et min, kan hoppe lidt i benene mens han stadig bibeholder balancen, så nu varer det nok ikke længe før jeg har en dreng der løber rundt.. Store dreng altså

Gik der længe fra Jeres havde taget de første usikre skridt alene til de gik?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

MorDk

Vores dreng han har også taget selvstændige skridt ... først 1½ skridt og så 2 skridt og nu han oppe på 4 skridt! Men han holder laaange pauser imellem. Det er nemlig MEEEGET nemmere at kravle. Vores venners yngste dreng han tog et par skridt og stoppede igen. Han holdt en lang pause på 14 dages tid hvor han slet ikke gik og pludselig rejste han sig bare og løb rundt! HAHA De er altså skøre de små rødder

Anmeld

10. oktober 2011

LR85

Ej hvor fint. Der er ikke noget bedre end de første skridt medden lille blenumse. Min holdt lidt pause inden han slap alt og gik helt frit. Men når først de er begyndt a tage de første skridt, går det dejlig stærkt.

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

MorDk skriver:

Vores dreng han har også taget selvstændige skridt ... først 1½ skridt og så 2 skridt og nu han oppe på 4 skridt! Men han holder laaange pauser imellem. Det er nemlig MEEEGET nemmere at kravle. Vores venners yngste dreng han tog et par skridt og stoppede igen. Han holdt en lang pause på 14 dages tid hvor han slet ikke gik og pludselig rejste han sig bare og løb rundt! HAHA De er altså skøre de små rødder

haha sikke et chok det måtte have været for forældrene..

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

louiseandersen85 skriver:

Ej hvor fint. Der er ikke noget bedre end de første skridt medden lille blenumse. Min holdt lidt pause inden han slap alt og gik helt frit. Men når først de er begyndt a tage de første skridt, går det dejlig stærkt.

Ja, jeg tror du har ret.. Satser stadig på at han gårnogen lunde stabilt inden han bliver 1 år om 1 mdr

Anmeld

10. oktober 2011

Lilje82

Hvor er han dygtig

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

Lilje82 skriver:

Hvor er han dygtig

Han er meget stolt af sig selv

Vi har altid rost ham meget når han har gjort ting, hvis han har taget skeen til munden osv.. så klapper vi og siger jaaaah.. Når han så har stået lidt og falder på numsen så griner han og klapper i sine små hænder.. De er sgu dejlige de børn..

Anmeld

10. oktober 2011

MorDk

henh01 skriver:

Vi har altid rost ham meget når han har gjort ting, hvis han har taget skeen til munden osv.. så klapper vi og siger jaaaah.. Når han så har stået lidt og falder på numsen så griner han og klapper i sine små hænder.. De er sgu dejlige de børn..

Åhhhh glade børn er bare dejlige

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

MorDk skriver:

Åhhhh glade børn er bare dejlige

Ja det er egentlig et meget godt eksempel på hvad ros gør vi vores børn.. positivitet avler positivitet

Anmeld

10. oktober 2011

Lilje82

henh01 skriver:

ååårh hvor sødt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.