savner min søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

Mor Christa

Altså, vi har lige været igennem den der "fase".. Han vågnede HVER NAT mindst 5 gange - det var SÅ hårdt !!
det stod på i 2½ måned tror jeg.. Det er HELDIGVIS stoppet fra den ene dag til den anden .. Var godt nok lige oppe i nat kl 2 og give ham sutten, men det var også det!
Det har kørt godt i en uge nu. Det kom ifbm at vi fik lavet et ordentligt natritual - før var han MEGET svær at putte, skreg og slkreg i flere timer nogle aftner.. Men nu er det dejlig nemt at putte ham og så stoppede han også med at vågne om natten
Ved ikke om det har noget med det at gøre, men her var det hvert fald en fase - HELDIGVIS, for nøj det er hårdt !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

MorDk

Jeg står også stadig op flere gange.... det er SÅ hårdt!

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

MissChrista skriver:

Altså, vi har lige været igennem den der "fase".. Han vågnede HVER NAT mindst 5 gange - det var SÅ hårdt !!
det stod på i 2½ måned tror jeg.. Det er HELDIGVIS stoppet fra den ene dag til den anden .. Var godt nok lige oppe i nat kl 2 og give ham sutten, men det var også det!
Det har kørt godt i en uge nu. Det kom ifbm at vi fik lavet et ordentligt natritual - før var han MEGET svær at putte, skreg og slkreg i flere timer nogle aftner.. Men nu er det dejlig nemt at putte ham og så stoppede han også med at vågne om natten
Ved ikke om det har noget med det at gøre, men her var det hvert fald en fase - HELDIGVIS, for nøj det er hårdt !!

Vi putter noam på samme måde hver aften og har gjort det siden han var helt lille. Tror han var 1½ mdr da vi begyndt at lægge ham i seng samme tid hver aften og alt hvad der foregår inden putning er det samme hver aften.. Så tror ikke det er det her, desværre.. Tænker det måske er fordi han ikke bliver aktiveret nok i løbet af dagen og simpelthen ikke kan sove så længe - på trods af at han er drøn træt kl. 19.30 hvor han bliver puttet. Han er jo stadig herhjemme og ser kun andre børn når vi laver noget med de veninder der har børn - så tager vi i svømmehallen ca 1 gang om ugen, fodrer ænder eller tager op til byen hvis ikke vi bare vælger at lege herhjemme. Måske det hele ændre sig når han starter i vuggestue.

Anmeld

10. oktober 2011

henh01

MorDk skriver:

Jeg står også stadig op flere gange.... det er SÅ hårdt!

det værste er at jeg ikke kan sove om formiddagen/eftermiddagen hvor han sover. Når først jeg er oppe så kan jeg ikke falde i søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.