skal jeg vække ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
7 svar
0 synes godt om
10. oktober 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min baby har kun spist omkring 750 ml. mme (han skal have 1150) om dagen de sidste 4 dage... idag har han kun spist 450 ml, jeg gav ham 100 mere her kl. 23 mens han sov, men skal jeg give ham en flaske mere om en time? eller er det synd at forstyrre ham når han sover igen? Er ret bekymret over han har spist så lidt, han har også gylpet meget de sidste 3 4 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

skønneunger

Min baby har kun spist omkring 750 ml. mme (han skal have 1150) om dagen de sidste 4 dage... idag har han kun spist 450 ml, jeg gav ham 100 mere her kl. 23 mens han sov, men skal jeg give ham en flaske mere om en time? eller er det synd at forstyrre ham når han sover igen? Er ret bekymret over han har spist så lidt, han har også gylpet meget de sidste 3 4 dage.

syntes ikke du skal vække ham, de kan godt springe lidt i det med maden og det er ganske normalt, de kan også spise lidt mindre hvis der er tænder på vej eller har lidt småfeber, ja der kan være mange grunde.

Bare hold øje med om han er som han plejer når han er vågen og hvis der intet er at mærke ville jeg ikke være urolig

Anmeld

10. oktober 2011

sommerbarn<3

30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
skønneunger skriver:

syntes ikke du skal vække ham, de kan godt springe lidt i det med maden og det er ganske normalt, de kan også spise lidt mindre hvis der er tænder på vej eller har lidt småfeber, ja der kan være mange grunde.

Bare hold øje med om han er som han plejer når han er vågen og hvis der intet er at mærke ville jeg ikke være urolig

Han har været lidt pylret og brokket sig i løbet af dagen, han er 4 månerder så tror ikke det er tænder endnu.. bare han har fået væske nok tænker jeg, han har jo kun spist under halvdelen af hvad han skal...

Anmeld

10. oktober 2011

skønneunger

sommerbarn<3 skriver:

Han har været lidt pylret og brokket sig i løbet af dagen, han er 4 månerder så tror ikke det er tænder endnu.. bare han har fået væske nok tænker jeg, han har jo kun spist under halvdelen af hvad han skal...

har du kigget efter om han har feber? det kan sagtens være tænder min ældste fik den første lige før han var 3 måneder, men det kan også være så meget andet.

har han normal afføring? kunne være lidt mavebesvær?

Anmeld

10. oktober 2011

skønneunger

skønneunger skriver:

har du kigget efter om han har feber? det kan sagtens være tænder min ældste fik den første lige før han var 3 måneder, men det kan også være så meget andet.

og tisser han? har du prøvet at tilbyde ham noget vand eller kamillethe?

Anmeld

10. oktober 2011

sommerbarn<3

skønneunger skriver:

Han har ikke feber.. men faren og jeg har været lidt småsyge, så det kunne da være han også er blevet det.

Anmeld

10. oktober 2011

sommerbarn<3

skønneunger skriver:

og tisser han? har du prøvet at tilbyde ham noget vand eller kamillethe?

Han tisser. har mange våde bleer,.

Anmeld

10. oktober 2011

skønneunger

sommerbarn<3 skriver:

Han tisser. har mange våde bleer,.

ok det er jo lidt svært at vurdere men ud fra hvad du skriver ville jeg se tiden an, hvis han ellers har det fint.

evt kunne du måske prøve at ringe til din egen læge i telefontiden og lade ham/hende vurdere om han skal tilses?

God bedring med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.