røde knopper på numsen - billede..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

Clisolka

da jeg er ano. kan jeg ikke se problemede?

Jeg nåede at se billedet, men det er ikke tilladt i Baby.dk's retningslinjer at lægge et billede ind med kønsdele - og det tror jeg er gældende uanset om du er annonym eller ej  Så godt du har slettet det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

nilletøz skriver:

Det var også min tanke!

så er det godt at billede er slettede

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

omg..

Anmeld

9. oktober 2011

come2

synes bare ikke billeder af børns kønsdele hører til på nettet, så det var skam bare for at "beskytte" din søn.

derudover synes jeg det ligner varmeknopper han har fået.

Anmeld

9. oktober 2011

MelikkazMoar

jeg forstår godt du ønsker hjælp .. men jeg ville også sløre billedet hvis jeg skulle ligge det ind..

billeder i åbne forum's kan findes på google. og selvom det forhåbentlig ikke er nogen herinde der kunne finde på at misbruge billedet, så er der nok andre på det offentlige interned der ku finde på det..

tror de andres 'forskrækkelse over det, er for at beskytte dig..  ikke for at dømme dig ..

Anmeld

9. oktober 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

synes jeg.

da man ikke kan se min søn på billede, og ingen aner hvems kønsdele det er.

jeg spurgte om ' nogen kunne hjælpe mig.

det kan du åbenbart ikke - så her lukker vi den..

det er IKKE tilladt at fremvise børns kønsdele på baby.dk så enkelt er det.

Men da billedet allerede er væk, så er det ikke noget problem...nu.

Grunden til at vi har den regel er, at vi ganske enkelt ikke vil give pædofile det indtryk at de kan gå ind på vores site og savle over børn, anonyme eller ej.
DERFOR har vi den regel, så du behøver slet ikke blive fornærmet over at de andre siger det til dig.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

jeg forstår godt du ønsker hjælp .. men jeg ville også sløre billedet hvis jeg skulle ligge det ind..

billeder i åbne forum's kan findes på google. og selvom det forhåbentlig ikke er nogen herinde der kunne finde på at misbruge billedet, så er der nok andre på det offentlige interned der ku finde på det..

tror de andres 'forskrækkelse over det, er for at beskytte dig..  ikke for at dømme dig ..

okay.....

folk som ikke kan svare på mit spørgsmål bedes venligst lade være med at kommentere billede..

nu tror jeg at jeg har forstået at det ikke var en særligt smart billede at lægge ind.. tak

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

det er IKKE tilladt at fremvise børns kønsdele på baby.dk så enkelt er det.

Men da billedet allerede er væk, så er det ikke noget problem...nu.

Grunden til at vi har den regel er, at vi ganske enkelt ikke vil give pædofile det indtryk at de kan gå ind på vores site og savle over børn, anonyme eller ej.
DERFOR har vi den regel, så du behøver slet ikke blive fornærmet over at de andre siger det til dig.

Kærligst
Sussie

>> Moderator på baby.dk <<

Puuuuh..

Sletter min profil..

Vi ses..

Anmeld

9. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Puuuuh..

Sletter min profil..

Vi ses..

Hvorfor dog det..du er jo ano...jeg ville foreslå at vi låser denne tråd og du så laver en ny

Anmeld

9. oktober 2011

come2

Rolig nu ano. Der er jo intet ondt i det overhovedet. Det var blot for at hjælpe dig.

ser knopperne betændte ud eller er de "bare" røde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.