Vågner mange gange i løbet af natten :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2011

MLT

Tulle28 skriver:

Få tjekket ørerne hos en ørelæge - det kan sagtens ære væske der trykker når hun ligger ned...

Vi har været ved lægen, og han sagde, at hun er tryk på venstre øre, men at der ikke er noget at gøre ved det. Vi har derfor ringet til en ørelæge, og har fået en tid i morgen. Jeg håber, at de kan gøre noget! Jeg tror nemlig, at det er det der også driller hende.. Tak for dit svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2011

MLT

louiseandersen85 skriver:

Håber du finder en løsning, men nogengange har jeg også bare en overbevisning om at det er noget udviklingsspring de skal igennem.

Min søn er 19 måneder og har lige haft en periode på 2-3 måneder hvor han var rigtig svær at lægge og vågnede 4-5-6 gange om natten, og ikke kunne finde ro.

Har ikke fundet svaret andet end a det er ved a gå i sig selv igen og tror det er nogen perioder de skal igennem i dered udvikling og vi bare må støtte dem så godt som vi kan

Du har nok ret! Hvis ikke der er noget med ørene, og det ikker er tanden der driller, så må vi jo bare se tiden an, og krydse finger for, at det bare er en fase, og at det går i sig selv igen ..

Anmeld

10. oktober 2011

Tulle28

EmmaJosephine skriver:

Vi har været ved lægen, og han sagde, at hun er tryk på venstre øre, men at der ikke er noget at gøre ved det. Vi har derfor ringet til en ørelæge, og har fået en tid i morgen. Jeg håber, at de kan gøre noget! Jeg tror nemlig, at det er det der også driller hende.. Tak for dit svar

Det er det helt sikkert så, vi har været det samme igennem med mange opvågninger og meget urolige aftentimer, og det gik over da min datter fik lagt dræn. Det hjælper at sutte, da de på den måde kan trykudligne. Har du prøvet at hæve hendes seng lidt? Det kan også afhjælpe en smule.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.