AV min arm Hulk Hulk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

Pia.

I går aftes da vi skulle til fest på skolen havde ungerne sat sig ud i bilen og Mille råbte ude fra bagsædet af bilen om jeg ikke ville tage hendes halstørklæde med ud... - bildøren i den side hvor Mille sad stod åben så jeg stak min arm ind bag fra (i ved fra den side hvor døren sidder fast på selve bilen) og i det jeg gjorde det smækkede Mille bildøren - FOR POKKER DET GJORDE ONDT.... - Jim stod på den anden side af bilen og skulle sætte Mads ind og han kunne høre helt der over at min arm sagde KNÆK !!!!!!
Jeg græd som pisket og det samme gjorde Mille fordi hun blev enormt forskrækket (stakkels pige, hun anede jo ikke at hendes mor ville være så dum at sætte armen der ind)... - allerede efter 5 minutter er min arm dobbelt så stor og mine fingre ligner små tykke pølser.... - nå men jeg sidder lidt og vi vælger at tage afsted til skolefest... om aften da vi skal hjem vælger jeg at få armen tjekket da det gør afsindigt ondt i den og alle der havde set det syntes jeg skulle få den tjekket...

MEN de kan intet gøre ved sådan en arm der er så hævet !!! - Så nu sidder jeg her og de mener det er slaget der har fået det til at hæve så meget op...

Så jeg kan kun bruge den ene arm i dag og ser nu bare frem til at hævelsen falder og jeg kan bøje mine tykke fingre lidt igen....

Knus Pia, som var en evighed om at skrive det her indlæg med en hånd og en tyk pejefinger på den anden...

PAS PÅ JERES ARME VED EN BILDØR ... HE HE...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

SaNiNa

Av av av søde pia... Kan lige mærke hvor ondt det har måtte gøre... håber ikke der er noget brækket...
og stakkels mille hun er da fået et kæmpe chok når mor sådan lige stikker armen dn forkerte vej ind i bilen... av av av

Håber hævelsen snart fortager sig...

Kæmpe her fra....

Anmeld

31. januar 2009

Nadi

Jeg sad netop og tænkte på at det måtte have taget dig en evighed at skrive det indlæg!!

Håber snart hævelserne falder for det må da være belastende med sådan en arm. Håber Mille er kommet sig ovenpå choket??

God bedring

-Nadia

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Sanne skriver:

Av av av søde pia... Kan lige mærke hvor ondt det har måtte gøre... håber ikke der er noget brækket...
og stakkels mille hun er da fået et kæmpe chok når mor sådan lige stikker armen dn forkerte vej ind i bilen... av av av

Håber hævelsen snart fortager sig...

Kæmpe her fra....

Tusind tak søde Sanne... Ja det gjorde pokkers ondt ...

Ja stakkels Mille, men vi fik heldigvis talt om det bagefter og hun var blevet forskrækket over jeg blev ked af det .... Men som jeg sagde til hende, det var jo min egen skyld - jeg burde jo ikke havde sat min arm der ind og slet ikke uden jeg lige havde sagt det først....

Knus Pia

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Nadi skriver:

Jeg sad netop og tænkte på at det måtte have taget dig en evighed at skrive det indlæg!!

Håber snart hævelserne falder for det må da være belastende med sådan en arm. Håber Mille er kommet sig ovenpå choket??

God bedring

-Nadia

Tak ... Ja det væreste er hævelsen, især i mine fingre... men jeg er god til at bruge en hånd plus en finger når jeg skriver...

Mille er okay igen, heldigvis, det var rigtig synd for hende at hun skulle blive forskrækket over hendes mors dumhed

Knus Pia.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.