Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle sammen.
Sebastian er nu 6 uger gammel, og her de sidste 2 dage er hans ene øre virkelig begyndt at lugte råden?
Nogen der ved hvad det kan være?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv at kigge bag dem... Der kan sidde noget fosterfedt som i ikke har fået gjort rent... Og der samler sig generalt bare meget snavs bag ørerne
annec skriver: Hej alle sammen. Sebastian er nu 6 uger gammel, og her de sidste 2 dage er hans ene øre virkelig begyndt at lugte råden? Nogen der ved hvad det kan være?
min datter på 8 år har døjet med det siden fødslen også men det er væk nu ( for 1 års tid siden ) men det var i hendes øre det var galt ligesom væske der kom ud så kontakt lægen det ville jeg gøre
Muhmi skriver: Prøv at kigge bag dem... Der kan sidde noget fosterfedt som i ikke har fået gjort rent... Og der samler sig generalt bare meget snavs bag ørerne
Jo tror det var det Der sad noget fosterfedt.
Tak for hjælpen
mulle7430 skriver: min datter på 8 år har døjet med det siden fødslen også men det er væk nu ( for 1 års tid siden ) men det var i hendes øre det var galt ligesom væske der kom ud så kontakt lægen det ville jeg gøre
Vil lige se om det ikke var det fosterfedt der.
Men ellers vil jeg prøve det. Tak for svar
annec skriver: Jo tror det var det Der sad noget fosterfedt. Tak for hjælpen
Velbekomme Man skal virkelig være over de ører der... Der går ikke lang tid imellem før de er super beskidte, hehehe
Muhmi skriver: Velbekomme Man skal virkelig være over de ører der... Der går ikke lang tid imellem før de er super beskidte, hehehe
Hehe ja det har jeg i hvert fald fundet ud af nu
annec skriver: Hehe ja det har jeg i hvert fald fundet ud af nu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128