opsparing og sygdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

865 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

SaNiNa

Jeg er jo blevet sygmeldt resten af min graviditet nu... og jeg får så sygdagpenge, kom så til at tænke på om man må have en opsparing og hvor stor den må være...

Jeg har min egen opsparing som er rimelig stor og så har vi en fælles som osse er godt på vej der opad...
Men hvis jeg hvade være på kontakt hjælp så måtte man jo nok ikke men glæder det osse med sygdagpenge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er RET så sikker på at det ikke har noget som helst at gøre med sygedagpenge. Det er KUN hvis man er på bistand, at man skal bruge sin opsparing først.

Dagpenge, er jo til folk der har arbejde og ligesom er forsikret på den måde. Det er noget andet end at være på bistand.

Så no worries

Anmeld

31. januar 2009

Pia.

Zafir skriver:

Jeg er RET så sikker på at det ikke har noget som helst at gøre med sygedagpenge. Det er KUN hvis man er på bistand, at man skal bruge sin opsparing først.

Dagpenge, er jo til folk der har arbejde og ligesom er forsikret på den måde. Det er noget andet end at være på bistand.

Så no worries

Tror helt sikkert du har ret... Sygdagpenge har alle jo krav på... så jeg er enig her....

Anmeld

31. januar 2009

SaNiNa

Tusind tak piger

Det var dejligt... vil jo helst ikke bruge af opsparingen de er ski sparet op til ferie og nye heste osv og ikke til dagligdagen...

Anmeld

1. februar 2009

lillemig28

De går ikke ud over din opsparing,ved sygedagpenge,det skulle jo gerne vær sådan at man kan spare op,det er værre med dem der på bistand,så held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.