Min kæreste er simpelthen så utaknemlig !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.983 visninger
15 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Er ano eftersom der er folk herinde jeg kender, og at jeg ikke vil have det skal ses via google...

Men min kæreste er så utaknemlig ! Han har været meget presset med at læse sin kandidat.. Men nu er han begyndt i job... Og jeg går i skole plus arbejder.. 

Herhjemme vasker jeg tøj, laver mad, rydder op og gør rent. Han hjælper max 1 gang om månedenl.. !

Og så har jeg været for sød af mig til bare at lade det ligge.. Men her på det sidste har jeg sagt til ham at vi altså må være fælles om det.. Så er han begyndt at hjælpe meget LIDT !!

Men så smører jeg nogle sandwich til os og sætter dem på bordet.. Så siger han tak.. Så siger jeg okay. Så RÅBER HAN TAKKK!!!!!!!!!!! Og så siger jeg hvad sker der lige.. Så flipper han helt ud.. Han sidder og spiller FIFA.. Men han skal sku ikke råbe af mig fordi jeg har været sød IGEN og lave mad.. Bare fordi han bliver sur over FIFA... Det er da utroligt til utaknemlighed !!! 

Og mig der bare prøver og være sød ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Er ano eftersom der er folk herinde jeg kender, og at jeg ikke vil have det skal ses via google...

Men min kæreste er så utaknemlig ! Han har været meget presset med at læse sin kandidat.. Men nu er han begyndt i job... Og jeg går i skole plus arbejder.. 

Herhjemme vasker jeg tøj, laver mad, rydder op og gør rent. Han hjælper max 1 gang om månedenl.. !

Og så har jeg været for sød af mig til bare at lade det ligge.. Men her på det sidste har jeg sagt til ham at vi altså må være fælles om det.. Så er han begyndt at hjælpe meget LIDT !!

Men så smører jeg nogle sandwich til os og sætter dem på bordet.. Så siger han tak.. Så siger jeg okay. Så RÅBER HAN TAKKK!!!!!!!!!!! Og så siger jeg hvad sker der lige.. Så flipper han helt ud.. Han sidder og spiller FIFA.. Men han skal sku ikke råbe af mig fordi jeg har været sød IGEN og lave mad.. Bare fordi han bliver sur over FIFA... Det er da utroligt til utaknemlighed !!! 

Og mig der bare prøver og være sød ! 

Hvis det var min mand havde han fået et los i r*****.. Det havde jeg ikke fundet mig i! Har du overvejet ikke at lave mad til ham? På et tidspunkt bliver han nok sulten og så må han jo klare sig selv..

Lisbeth

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Hvis det var min mand havde han fået et los i r*****.. Det havde jeg ikke fundet mig i! Har du overvejet ikke at lave mad til ham? På et tidspunkt bliver han nok sulten og så må han jo klare sig selv..

Lisbeth

Jeg ville bare være sød nu når han var igang med noget.. Men jeg kan simpelthen ikke holde ud når folk råber af mig.. Og slet ikke ham

Anmeld

9. oktober 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Jeg ville bare være sød nu når han var igang med noget.. Men jeg kan simpelthen ikke holde ud når folk råber af mig.. Og slet ikke ham

Jeg synes, at du skal tage en alvorlig snak med ham og fortælle ham, at du ikke vil finde dig i den slags og at du bliver rigtig ked af det.. Du kan evt. vise ham dit indlæg

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Jeg synes, at du skal tage en alvorlig snak med ham og fortælle ham, at du ikke vil finde dig i den slags og at du bliver rigtig ked af det.. Du kan evt. vise ham dit indlæg

Viser jeg ham indlægget får han en BLODPROP.. Over at jeg skriver sådan noget på et offentligt sted ! Jeg bliver bare irreteret over at jeg er så sød af mig !

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Viser jeg ham indlægget får han en BLODPROP.. Over at jeg skriver sådan noget på et offentligt sted ! Jeg bliver bare irreteret over at jeg er så sød af mig !

Anmeld

9. oktober 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Der er jo kun en, der kan ændre på det og det er DIG!

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Der er jo kun en, der kan ændre på det og det er DIG!

Ja du har fuldstændig ret 

Anmeld

9. oktober 2011

merethe

Profilbillede for merethe
Lisbeth1985 skriver:

Lisbeth

Anmeld

9. oktober 2011

1977

Profilbillede for 1977

'nu kan det godt være jeg er lidt underlig, men jeg er af den overbevisning at tingene skal jo gøres, så er det ligemeget hvem, der gør det Jeg har så også en mand, der gør det af sig selv (selvom jeg har hjem og have 95% af tiden)

Men anyway........min søster og hendes kæreste har et ansvarsskema. Fx i lige uger er hun ansvarlig for vasketøj og rengøring/han for handle og madlavning. Og ulige uger omvendt. Det var et forslag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.