Når man nu lige har været syg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
5 svar
0 synes godt om
31. januar 2009

Heidi.

Er det så normalt at man nemt bliver det igen???
Jeg har jo lige ligget med influenza i over en uge...... for ca 14 dage siden...blev jeg rask.
Men nu syntes jeg at jeg begynder og skrante igen... ondt i kroppen, snottet, hoste.. rigtig øv.. Er det normalt at man bliver syg igen når man lige har været syg....

Det er ihvertfald skide irriterende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2009

Diana...

Heidi-Godsk skriver:

Jeg har jo lige ligget med influenza i over en uge...... for ca 14 dage siden...blev jeg rask.
Men nu syntes jeg at jeg begynder og skrante igen... ondt i kroppen, snottet, hoste.. rigtig øv.. Er det normalt at man bliver syg igen når man lige har været syg....

Ja hvis du ikk er blevet helt rask selv om du har følt det kan det godt blusse op igen.

Håber det snart går over igen...

Knus til dig og god bedring

Anmeld

31. januar 2009

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

Ja, det oplevede min datter også. Hun havde lige sluppet 1½ uges influenza, så gik der 2 uger og hun fik det igen

God bedring!

Lone

Anmeld

31. januar 2009

Heidi.

Det er også fordi at jeg skal på skole i næste uge og så starter eksamenerne... Måske er det psykisk, fordi jeg ved at nu kan jeg bare ikke være syg..

Anmeld

31. januar 2009

Honningblomst

<øv...stakkels dig...jeg var syg for 3 uger siden og har været igen i den her uge...så med 14 dage imellem har jeg fejlet det samme og værre den her gang.
Håber du slipper....hader al den sygdom...
Stort kram..

Anmeld

31. januar 2009

SaNiNa

ja det er vist meget normalt... jeg lå osse hele december med influenza og lungebetændelse og nu ligger jeg igen, er så små ved at komme lidt op igen...

Rigtig god bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.