søges! Hjul til oddervogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
457 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

hc=k

Jeg har været så uheldig at det ene hjul på min barnevogn er gået i stykker så nu kan det ikke sættes på vognen mere. er der nogle der ved om jeg kan sætte et hluj på fra et andet mærke eller nogle som måske har et hjul jeg kan få/købe??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

hc=k skriver:

Jeg har været så uheldig at det ene hjul på min barnevogn er gået i stykker så nu kan det ikke sættes på vognen mere. er der nogle der ved om jeg kan sætte et hluj på fra et andet mærke eller nogle som måske har et hjul jeg kan få/købe??

mener faktisk at du kan købe dem enkeltvis hos babysam  

Anmeld

9. oktober 2011

Mor til Mike

hc=k skriver:

Du kan købe dem enkelvis hos babysam og sikkert også ønskebørn, de koster 250 pr hjul ca.

Anmeld

9. oktober 2011

hc=k

Misselbek skriver:

Du kan købe dem enkelvis hos babysam og sikkert også ønskebørn, de koster 250 pr hjul ca.

okay tak. Det tror jeg lige at jeg skal overveje lidt for jeg ahr kun givet 200 for vognen.. mon ikke at man kan sætte et hjul på fra et andet mærke??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.