Puha det er hårdt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2011

K.Rehder

Kan ikke smutte uden at give dig et

Synes det er rigtig stort af dig at sætte dig selv og dit/jeres ufødte barn før den egoist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

TaAsJu

Vil bare sende et stort kram.. Og af hensyn til vovsen hvad er det for en hund du har?? Jeg var alene med pigerne i nogle md efter Fie var født Dan mogens var her oppe og overlever på jobbet.. Fie blev puttet i liften og ned i barnevognen og baby alarmen ind til vores søde nabo mens jeg gik med hund og bebs hørte hun efter tammie..Af hensyn til kæresten ja havde det vært mig var han røget samme vej...

Anmeld

9. oktober 2011

Mamalou

Anonym skriver:

Er ikke helt klar til at stå frem da det
Føles meget tabu for mig.

Er blevet alene. Skal være enlig mor. Troede aldrig det ville ske for mig. Men siden jeg blev gravid er der sket så meget, så nu er beslutningen taget.

Min kæreste arbejder i udlandet, så han er ikke meget hjemme. Jeg er i uge 17 af min graviditet og da vi fandt ud af det var vi overlykkelige. Men siden er kæresten blevet så negativ og ret svær at være sammen med. Vi har haft så mange skænderier og snakke over de sidste måneder og nu har jeg bare fået nok. Tuder konstant og tænker ikke på babyen før mig selv som
Jeg burde. Så nu vil jeg være mig selv og fokusere på baby i maven har det godt og får et godt liv.

Er bare så mange ting. Han skriver sammen med en anden pige, hvor han ofte skriver ret intime ting til hende. Har fortalt ham hvor ked af det jeg bliver, men han fortsætter bare. Han overføre heller ikke altid nok penge til vores budget, så må afvise betalinger, da der mangler penge.
I går tog han afsted ved middagstid og sagde han skulle besøge sin far på hospitalet men han kom først hjem i morges. Har ringet og skrevet til ham hele natten, uden at han har svaret. Så har været mega bekymret.

Skal siges vi har været sammen i 7 år og han har ikke været sådan altid. Er blevet slemt inden for det sidste år. Holder i hvert fald ikke til det mere.

Er bare noget møg. Er i gang med at renovere huset så er nødt til at blive boende sammen til det er færdigt og kan sælges. Jeg prøver at lave det jeg kan. Og så laver han så på det når han er hjemme fra udlandet.
Han er rigtig barnlig omkring alt det her så er en mega svær tid at gå i møde. Men håber der er lys på den anden side.

Skal også aflive min hund, som bliver mega hårdt. Hun betyder meget for mig. Men kan ikke se hvordan jeg skal klare hund og bebs i en lejlighed.

Så det næste stykke tid vil gå med en masse tvivl og en masse tudeture. Men tror bare at jeg må gøre det for mig selv og bebs inden den kommer til verden. Så den ikke skal leve i det i starten af dens liv.

tak fordi i læste min lange kringlede indlæg. havde bare brug for lidt luft og få skrevet tingene ned.

Først et stort kram herfra.

Jeg kan sagtens følge dig i, at tanken om at du skal være enlig mor er svær at sluge. Jeg har selv været det samme igennem, idet min kæreste og jeg har været fra hinanden. Dog ikke af de samme årsager som du nævner, men jeg havde også svært ved at rumme tankerne omkring dét at skulle stå på egne ben med et barn... Husk på, at man ikke skal være i et forhold hvor man er glad, og hvor det halter med tilliden mellem hinanden... 

Hvorfor er du nød til at blive boende i huset? Er det ikke muligt, at I kan finde løsning hvor du evt. kan flytte for dig selv? Hvis ikke, er der så ikke et sted du kan være når han er hjemme fra udlandet? Det kan være så hårdt at blive konfronteret, mens man går rundt sammen under det samme tag.

Sidst vil jeg sige, at jeg synes du er super sej... Du har taget ansvar for dig selv og ikke taget dig til takke med en uacceptabel adfærd fra kærestens side. 

Ønsker dig alt det bedste!

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

det var en skam...

men selvom det hele virker totalt rodet og uoverskueligt og som verden værste gang lort så husk inde i din mave vokser der en som elsker dig kun fordi du er DIG.. Ikke fordi du bor sammen med en mand, ikke fordi du tjener 40.000 udbetalt pr mdr, ikke fordi du bor i et stort lækkert hus men kun fordi du er DIG

årh hvor er det flot skrevet... Ja er nemlig det... og derfor fortjener den også det bedste for den.

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

KRK skriver:

Kan ikke smutte uden at give dig et

Synes det er rigtig stort af dig at sætte dig selv og dit/jeres ufødte barn før den egoist

Tak skal du have... er heller ikke nemt. Men den sidste måned har bare været så hård at jeg tænker at jeg ikke kan få det værre.

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Vil bare sende et stort kram.. Og af hensyn til vovsen hvad er det for en hund du har?? Jeg var alene med pigerne i nogle md efter Fie var født Dan mogens var her oppe og overlever på jobbet.. Fie blev puttet i liften og ned i barnevognen og baby alarmen ind til vores søde nabo mens jeg gik med hund og bebs hørte hun efter tammie..Af hensyn til kæresten ja havde det vært mig var han røget samme vej...

Ja man kan vel hvad man vil.. og hvis jeg får lejlighed der hvor jeg gerne vil, er det tæt på en god veninde. så måske hun vil hjælpe mig.

Det er en lab blanding. meget nem og velopdragen

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

årh hvor er det flot skrevet... Ja er nemlig det... og derfor fortjener den også det bedste for den.

Og det bedste er en mor der er glad blot fordi der er en ny dag forude.. Også selvom det nogle dage bare er skide øv og man bare helst vil trække dynen op over hovedet og gemme sig

Håber du kan få nogle dage væk fra huset og din eks sammen med din hund hos noget familie du har nært så du kan få slappet af og få vendt det negative til det positive  

Anmeld

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Først et stort kram herfra.

Jeg kan sagtens følge dig i, at tanken om at du skal være enlig mor er svær at sluge. Jeg har selv været det samme igennem, idet min kæreste og jeg har været fra hinanden. Dog ikke af de samme årsager som du nævner, men jeg havde også svært ved at rumme tankerne omkring dét at skulle stå på egne ben med et barn... Husk på, at man ikke skal være i et forhold hvor man er glad, og hvor det halter med tilliden mellem hinanden... 

Hvorfor er du nød til at blive boende i huset? Er det ikke muligt, at I kan finde løsning hvor du evt. kan flytte for dig selv? Hvis ikke, er der så ikke et sted du kan være når han er hjemme fra udlandet? Det kan være så hårdt at blive konfronteret, mens man går rundt sammen under det samme tag.

Sidst vil jeg sige, at jeg synes du er super sej... Du har taget ansvar for dig selv og ikke taget dig til takke med en uacceptabel adfærd fra kærestens side. 

Ønsker dig alt det bedste!

Tak for dit svar...

ja håber jeg kan stå ved min beslutning. Lige nu er han kørt sin vej, så får nok ikke snakket det igennem i dag, men hensyn til hvad der skal ske.

Er nødt til det fordi det ikke kan sælges som det står nu. er under renovering. Han er lige nu meget sur og vil ikke finde en god løsning, så derfor vil jeg indtil videre blive. Han tager afsted i morgen og kommer først hjem midt november. og der kan jeg sikkert godt finde et sted at være mens han er hjemme, Men har bedst ham tage af sine egne udgifter og så deler vi bare udgifterne på huset. og ja så er han jo ikke hjemme så der har jeg ro til at finde ud af det hele.

Havde egentlig håbet at han ville beholde huset, så jeg kunne starte mit nye liv alene lidt hurtigere. og kan også være det bliver sådan. Lige nu er han bare på tværs. og skal vel lige sluge det hele... og kan man jo godt forstå. Hans værste frygt har altid været at skulle være weekend far. Men er han selv uden om. Han kan bare åbne munden og snakke i stedet for altid bare at skride fra det hele. Han vil aldrig snakke om noget.

Der skal ikke være noget tvivl om at jeg elsker ham meget højt. Men er bare nødt til at gøre det her for os, bebs og så er jeg sikker på han bliver en god far får barnet.

Kan bare ikke klare tanken om at bebs snart kan høre lyde og det enenste den vil høre, hvis vi bliver sammen er mig der græder. Så derfor ved jeg det er det bedste for os på længere sigt.

hov blev vist en lang smøre

Anmeld

9. oktober 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Tak for dit svar...

ja håber jeg kan stå ved min beslutning. Lige nu er han kørt sin vej, så får nok ikke snakket det igennem i dag, men hensyn til hvad der skal ske.

Er nødt til det fordi det ikke kan sælges som det står nu. er under renovering. Han er lige nu meget sur og vil ikke finde en god løsning, så derfor vil jeg indtil videre blive. Han tager afsted i morgen og kommer først hjem midt november. og der kan jeg sikkert godt finde et sted at være mens han er hjemme, Men har bedst ham tage af sine egne udgifter og så deler vi bare udgifterne på huset. og ja så er han jo ikke hjemme så der har jeg ro til at finde ud af det hele.

Havde egentlig håbet at han ville beholde huset, så jeg kunne starte mit nye liv alene lidt hurtigere. og kan også være det bliver sådan. Lige nu er han bare på tværs. og skal vel lige sluge det hele... og kan man jo godt forstå. Hans værste frygt har altid været at skulle være weekend far. Men er han selv uden om. Han kan bare åbne munden og snakke i stedet for altid bare at skride fra det hele. Han vil aldrig snakke om noget.

Der skal ikke være noget tvivl om at jeg elsker ham meget højt. Men er bare nødt til at gøre det her for os, bebs og så er jeg sikker på han bliver en god far får barnet.

Kan bare ikke klare tanken om at bebs snart kan høre lyde og det enenste den vil høre, hvis vi bliver sammen er mig der græder. Så derfor ved jeg det er det bedste for os på længere sigt.

hov blev vist en lang smøre

Jeg ville ikke gå uden at give dig et kæmpe

Ved det er mega svær situation at stå i, og hvor er det godt, at han tager væk i perioder, så gør det ihvertfald tingene lidt nemmere..

Er der en chance for, at han vågner lidt op og ser hvad han er igang med at miste? kan forstå at det er din beslutning, hvad sagde han til den? og hvorfor vil han ik stoppe hans skriverier med den anden? hva er hans begrundelse? Ej hov det er ikke for at snage...

Men tænker at nogen mænd kan have svær ved at have en gravid kæreste.. men han skal absolut ikke behanddle dig sådan, så godt at du kan tage et god beslutning for dig og barnet.. det andet er ikke fair at leve med...

Kæmpe kram herfra

Knus Mette

Anmeld

9. oktober 2011

Putomanen

Jeg vil llige sende dig en krammer, det må være en rigtig svær situation at stå i!

Jeg synes det er rigtig flot af dig at tænke på bebs i maven og frem i livet! Det kan være rigtig svært, når der er så meget på spil!

Jeg håber, at han snart får slugt kamelen og bliver nemmere at få løst problemerne med, så I i fællesskab kan komme frem til en god løsning for jer begge. Nogle gange bliver mænd bare til små pattebørn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.