Så er der ryddet op i tøjskabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.752 visninger
48 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

An&Jo

og jeg fandt godt nok mange ting som jeg slet ikke bruger mere, og ting som jeg ikke kan passe mere, så nu skal det væk..

Alt tøjet er uden huller og pletter, noget er aldrig brugt, men kun vasket, og andet er brugt en del, men der er intet slid derpå..

Spørg for info på billederne

tøjet strækker sig i str fra xs til xl, men noget af det er stort i størrelsen og andet er småt og derfor kan det hele bruges til en str m
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Tranebaer

Billede 10, 12 og 53 (tror det er 53, nr. 12 nedefra) Altså lys kjole/tunika, stribet trøje + sort kjole
Hvad str., mærke, pris er de? 

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

og jeg fandt godt nok mange ting som jeg slet ikke bruger mere, og ting som jeg ikke kan passe mere, så nu skal det væk..

Alt tøjet er uden huller og pletter, noget er aldrig brugt, men kun vasket, og andet er brugt en del, men der er intet slid derpå..

tøjet strækker sig i str fra xs til xl, men noget af det er stort i størrelsen og andet er småt og derfor kan det hele bruges til en str m

nr 6 fra bunden hvilken str er det?  

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

Anmeld

9. oktober 2011

An&Jo

AmalieMarie skriver:

Billede 10, 12 og 53 (tror det er 53, nr. 12 nedefra) Altså lys kjole/tunika, stribet trøje + sort kjole
Hvad str., mærke, pris er de? 

billede 10 er str M
billede 12 er str M
Billede 53 er str 40, men jeg er s/m og jeg passer den perfekt, jeg bruger den bare aldrig

alle 3 dele er fra H&M

af pris tænker jeg 175kr Inkl porto??

Anmeld

9. oktober 2011

An&Jo

Höör skriver:

det er en str 42 fra H&M

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

det er en str 42 fra H&M

har nogle spørgsmål er ok hvis du ikke vil svare

1. Har du haft den på med gravid mave?

2. hvor høj er du? og hvor langt ned gik den på dig  

Anmeld

9. oktober 2011

An&Jo

Höör skriver:

har nogle spørgsmål er ok hvis du ikke vil svare

1. Har du haft den på med gravid mave?

2. hvor høj er du? og hvor langt ned gik den på dig  

har ikke selv brugt den som gravid, men brugte den da min dreng var ½ år til min lillebrors 18 års fødselsdag, og min mave var SLET IKKE faldet på plads, så havde mave som hvis jeg var i uge 26-27 faktisk

den er sådan lidt corsage agtig over brysterne, og der er faktisk 2 ærmer man kan hive over skuldrene, på billedet er den dog som jeg brugte den..

jeg er 164cm og den gik til knæene på mig

Anmeld

9. oktober 2011

Carl-Emil's mor

An&Jo skriver:

har ikke selv brugt den som gravid, men brugte den da min dreng var ½ år til min lillebrors 18 års fødselsdag, og min mave var SLET IKKE faldet på plads, så havde mave som hvis jeg var i uge 26-27 faktisk

den er sådan lidt corsage agtig over brysterne, og der er faktisk 2 ærmer man kan hive over skuldrene, på billedet er den dog som jeg brugte den..

jeg er 164cm og den gik til knæene på mig

det lyder godt

har du tilfældigvis et billed af det med ærmerne??  

Anmeld

9. oktober 2011

Tranebaer

An&Jo skriver:

billede 10 er str M
billede 12 er str M
Billede 53 er str 40, men jeg er s/m og jeg passer den perfekt, jeg bruger den bare aldrig

alle 3 dele er fra H&M

af pris tænker jeg 175kr Inkl porto??

Okay - så er jeg kun interesseret i billede 10+12, er normalt en xs/s, men kan godt lide lidt løse bluser hvad er prisen for de to?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.