tude indlæg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.174 visninger
23 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Koen.

Øv noget møg piger!

Lærke har fået en virus på luftvejene og nældefeber

Hun er mega forkølet og bøvlet en del med vejrtrækningen når hub skal sove selvom hun næsten sidder op.. nældefeberen synes vi os bare ser mere og mere slemt ud

Men for at sætte prikken over i'et så har vi filme lige opdaget at lidt af en hjørnetand er brudt igennem, hun har bare møg ondt synes det er noget møg det hele lige skal komme på en gang!

Vidunder råd modtages gerne hvis i har nogle. Vi har både bedøvende gel til gunmerne og panodil men hun går bare og små hyler konstant

Havde bare brug for at læsse af piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Laulund87

Åhh det er jeg ked af at høre søde!

Jeg har ikke så mange råd, men jeg ved hvordan sygdom tager livet af én 

Stort kram til jer begge!

Anmeld

9. oktober 2011

Janni.

Min stakkels lærke mus 

ILY 

Anmeld

9. oktober 2011

Koen.

Laulund87 skriver:

Åhh det er jeg ked af at høre søde!

Jeg har ikke så mange råd, men jeg ved hvordan sygdom tager livet af én 

Stort kram til jer begge!

Tak søde

Jeg ved godt der er mange der har det hårdere end os, men endelig havde vi en periode hvor alt gik godt og hendes mave fungerede godt på medicinen og BANG så kommer det her

Anmeld

9. oktober 2011

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn

Vores datter har også haft nogle voldsomme anfald af nældefeber, vi fik nogle piller til hende og noget gennemsigtigt væske til at duppe på hende, der hvor hun havde udslet. Det kølede og solg kløen ned, det skulle eftersigende klø helt vildt når de har nældefeber.

Anmeld

9. oktober 2011

Gaia

Nældefeber kan i via lægen få nogle antihistaminer ( staves) til, således at det klør mindre og måske forsvinder. Min datter havde som lille nældefeber, der heldigvis ik kløede, så vi behøvede ik noget, men de sagde på sygehuset at vi kunne få noget hvis hun var generet af det. Nældefeberen orsvandt efter tre/ fire dages tid. For tanden så giv pinex mikstur, det nedsætter også feber og evt. Andet ubehag.Kontakt lægen for at få hostesaft evt. Selina eller bromhexin. Det får vores pt. Fordi hun også hoster helt vild. Har doghørt at kamille the og honning skulle være rigtig god mod hoste samtidtig med at honningen jo har et naturligt indhold af antibiotika.En is kan køle gummen evt. En tandbørstehun kan rende rundt med og klø tanden. Brug saltvandsdråber inden sengetid,åben vinduet, derved mindsker du luftgenerne og slimhinderne bliver mindre irriteret om natten. Det virkede super her. Bare lad vinduet være åbent entimes tid inden hun skal sove således at værelset er godt køligt, der efter sæt vinduet på hasp natten igennem. Så op med vinduet! Det virker!!!

Anmeld

9. oktober 2011

Koen.

Janni. skriver:

Min stakkels lærke mus 

ILY 

Ily too

Anmeld

9. oktober 2011

Laulund87

tanja. skriver:

Tak søde

Jeg ved godt der er mange der har det hårdere end os, men endelig havde vi en periode hvor alt gik godt og hendes mave fungerede godt på medicinen og BANG så kommer det her

I har det hårdt NOK, så lad være med at tænke sådan

Jeg kender det virkelig godt, puha!

Håber på bedring snarest

Anmeld

9. oktober 2011

Koen.

2skønnebørn skriver:

Vores datter har også haft nogle voldsomme anfald af nældefeber, vi fik nogle piller til hende og noget gennemsigtigt væske til at duppe på hende, der hvor hun havde udslet. Det kølede og solg kløen ned, det skulle eftersigende klø helt vildt når de har nældefeber.

Må have fat i lægen i morgen, for ja det klør meget og hun er hårdest ramt i ble området så varmen og duften gør det ikke bedre

Tak for rådene

Anmeld

9. oktober 2011

Koen.

Gaia skriver:

Nældefeber kan i via lægen få nogle antihistaminer ( staves) til, således at det klør mindre og måske forsvinder. Min datter havde som lille nældefeber, der heldigvis ik kløede, så vi behøvede ik noget, men de sagde på sygehuset at vi kunne få noget hvis hun var generet af det. Nældefeberen orsvandt efter tre/ fire dages tid. For tanden så giv pinex mikstur, det nedsætter også feber og evt. Andet ubehag.Kontakt lægen for at få hostesaft evt. Selina eller bromhexin. Det får vores pt. Fordi hun også hoster helt vild. Har doghørt at kamille the og honning skulle være rigtig god mod hoste samtidtig med at honningen jo har et naturligt indhold af antibiotika.En is kan køle gummen evt. En tandbørstehun kan rende rundt med og klø tanden. Brug saltvandsdråber inden sengetid,åben vinduet, derved mindsker du luftgenerne og slimhinderne bliver mindre irriteret om natten. Det virkede super her. Bare lad vinduet være åbent entimes tid inden hun skal sove således at værelset er godt køligt, der efter sæt vinduet på hasp natten igennem. Så op med vinduet! Det virker!!!

Tusind tak for rådene, de ku virkelig bruges

Ringer med det samme lægen åbner i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.