Nogen der vil læse min engelske begyndende novelle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

405 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

Anonym trådstarter

Ja, det er vel os kreativt på en måde..

Jeg sad og ryddede op på min pc, og så faldt jeg over en begyndende novelle, som jeg havde glemt alt om, at jeg var begyndt at skrive i sin tid.. det er meningen den skal ende med at blive ret lang. jeg ved ikke hvad jeg vil med den, men jeg elsker at skrive. og egentlig kunne jeg godt tænke mig at høre nogens mening om den. altså om i synes den er kedelig so far, eller om det er noget der er værd at læse.

den er på engelsk, må lige tilføjes.. og den bygger på et tidligere forhold jeg har haft og hvordan det forhold skred frem fordi det havde stor betydning for mit liv.. dog er nogle detaljer om mit liv ændret sådan at det ikke er total åbenlyst hvem det handler om.

der er indtil videre hvad der svarer til 15-16 normalsider i word..

vil gerne høre nogens mening, fordi jeg ikke ved om jeg skal skrive videre. jeg skrev alle siderne før jeg mødte min nuværende kæreste/faderen til mit barn, og derfor ved jeg ikk om jeg kan tillade mig at skrive om et tidligere forhold længere sådan.

hvis jeg sender den gør jeg det anonymt, da jeg ikke vil afsløre hvem jeg er. håber nogen er friske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

Anonym trådstarter

ingen?

Anmeld

9. oktober 2011

NatteS

ved ikke hvor stor hjælp jeg kan være.. men er da nysgerrig og vil da give det feedback jeg kan send mig bare din novelle

Anmeld

9. oktober 2011

Lallee

Jeg vil også meget gerne læse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.