hvad passer godt sammen med ananas-creme???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.885 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. oktober 2011

misslea

Hej derude kagedamer

Jeg skal til at forberede kagen til Wilmas 1 års fødselsdag, og vil rigtig gerne lave en ananas-mouse og komme i!!!

Men hvad passer godt til???

Hvilke bunde og evt. en chokomouse af en art!!??

Hvad synes I???

Mange hilsner og rigtig god søndag fra Lea

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2011

iris-mor

Tillykke med den lille.

Ananasmousse smager skønt.

Du kan evt lave det med drømmekagebunde og så en chokolademousse, så minder det lidt om en bounty.

Men chokoladebunde er jo også altid gode.

Min datter ville have kokus creme i sin kage, fandt en på nettet og det smagte også godt. Så bliver det lidt pina colada (staves..??)

Anmeld

9. oktober 2011

misslea

iris-mor skriver:

Tillykke med den lille.

Ananasmousse smager skønt.

Du kan evt lave det med drømmekagebunde og så en chokolademousse, så minder det lidt om en bounty.

Men chokoladebunde er jo også altid gode.

Min datter ville have kokus creme i sin kage, fandt en på nettet og det smagte også godt. Så bliver det lidt pina colada (staves..??)

okay ja.... det lyder suuuper lækkert!!! Men hvordan laver man drømmekagebunde??? Har du en nem opskrift???

Og tak  det er såååå vildt, at hun allerede blir et år!!!

Anmeld

10. oktober 2011

iris-mor

Der er en nem en herinde. Hvis ikke du har fået tilsendt kagehæftet pr mail, så må du endelig søge det!! Der er rigtig mange gode opskrifter, og den er også deri.

Hvis ikke du kan finde det må du lige skrive igen - for det kan man ikke leve uden

Anmeld

10. oktober 2011

misslea

iris-mor skriver:

Der er en nem en herinde. Hvis ikke du har fået tilsendt kagehæftet pr mail, så må du endelig søge det!! Der er rigtig mange gode opskrifter, og den er også deri.

Hvis ikke du kan finde det må du lige skrive igen - for det kan man ikke leve uden

tusind tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.