Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
bullerbassen skriver: Det gør du bare det er nu ikke fordi den er voldsom i farverne ...
Det gør du bare det er nu ikke fordi den er voldsom i farverne ...
LOTTE hvasd koster den cupcake dragt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Naah, men blå og grøn er for mig voldsomme farver. Er nok på jagt efter det brunlige/neutrale Ellers tak.
Georgia skriver: Naah, men blå og grøn er for mig voldsomme farver. Er nok på jagt efter det brunlige/neutrale Ellers tak.
Nå for søren det kan jeg godt se så mon ikke der dukker en op
babytwins skriver: LOTTE hvasd koster den cupcake dragt
Rikke , har ikke sat nogen pris på den , har slet ikke sat den tilsalg endnu. Smed et billede fordi hun søgte.
Det kan vi lige snakkes ved om...
Jeg har en MOLO fleece dragt i polarblå - den er aldrig brugt og er en str. 86! Havde egentlig solgt den, MEN havde læst størrelsen sol str 98 istedet for 86 Kan sende dit et billede senere, er lige på mobil'en nemlig
- Fru. Maes - skriver: Jeg har en MOLO fleece dragt i polarblå - den er aldrig brugt og er en str. 86! Havde egentlig solgt den, MEN havde læst størrelsen sol str 98 istedet for 86 Kan sende dit et billede senere, er lige på mobil'en nemlig
hvad er din pris evt?
Georgia skriver: hvad er din pris evt?
Georgia skriver: Ej undskyld. Det er til dreng. Havde jeg da glemt Ellers mange tak.
Ej undskyld. Det er til dreng. Havde jeg da glemt Ellers mange tak.
He he det er bare i orden Tænkte det godt pga. dit profilbillede med der står også mor til 2 så jeg skulle bare lige være sikker Håber at du finder noget godt!
- Fru. Maes - skriver: Hvæd siger du til den polarblå - til 275 kr.
Hvæd siger du til den polarblå - til 275 kr.
Nej tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128