Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det ser da ud som om du er gravid. Men hvis jeg var dig, ville jeg passe på med at glæde mig for meget, da det jo stadig er før test dag, og derfor skal man ikke glæde sig for tidligt, det er i hvert fald mine erfaringer desværre..
Men det kunne da tyde på at du skal være mor!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tak allesammen hvor er I søde Jeg håber VIRKELIG den er der... Lige nu er det SÅ svært ikke at være mega glad!
Jeg er glad for ikke at have testet før i dag - tror ikke jeg kunne have holdt ud først at skulle have taget BP flere dage ud i fremtiden for at få endelig vished!!
Line11 skriver: Jeg har egentlig testdag i morgen hvor jeg skal have taget BP, men "faldt i" her til morgen... Det er 17 dage siden ovitrelle (ægløsningssprøjte) så den kan ikke give udslag længere. Hvad ser I? Hvis jeg har haft en BIO, vil testen så også se sådan ud?
Jeg har egentlig testdag i morgen hvor jeg skal have taget BP, men "faldt i" her til morgen...
Det er 17 dage siden ovitrelle (ægløsningssprøjte) så den kan ikke give udslag længere.
Hvad ser I?
Hvis jeg har haft en BIO, vil testen så også se sådan ud?
Jeg tror du skal "flytte" fra denne gruppe og til gravid gruppen, for det er da der du høre til nu..
Jeg kan også se de to streger - uden tvivl!
Jeg ser også to streger, så kommer med et forsigtigt tillykke
Jeg vil absolut ikke gøre dig nervøs eller ked af det, men bare fortælle dig, at min test også så sådan i januar, da jeg havde en bio. Men det var på testdag, så skal vi ikke for, at stregen er tydeligere i morgen
Jeg hepper og glæder mig til en opdate i morgen
Lisbeth1985 skriver: Jeg ser også to streger, så kommer med et forsigtigt tillykke Jeg vil absolut ikke gøre dig nervøs eller ked af det, men bare fortælle dig, at min test også så sådan i januar, da jeg havde en bio. Men det var på testdag, så skal vi ikke for, at stregen er tydeligere i morgen Jeg hepper og glæder mig til en opdate i morgen
Det ved jeg godt søde, og jeg er også selv meget bange for det er en bio!!
Derfor prøver jeg at bevare roen indtil BP i morgen... Men sørme om det er svært!!
Og tak I andre også!!
Line11 skriver: Det ved jeg godt søde, og jeg er også selv meget bange for det er en bio!! Derfor prøver jeg at bevare roen indtil BP i morgen... Men sørme om det er svært!! Og tak I andre også!!
Det kan jeg virkelig godt forstå.
Jeg vil ikke ødelægge den gode stemning, men jeg synes bare det er vigtigt, at du også er lidt forberedt på en dårlig nyhed i morgen - det var jeg ikke og det var bare så hårdt!
Jeg håber på det bedste og jeg vil sove med krydsede ben, arme, fingre og tæer i nat
Lisbeth1985 skriver: Det kan jeg virkelig godt forstå. Jeg vil ikke ødelægge den gode stemning, men jeg synes bare det er vigtigt, at du også er lidt forberedt på en dårlig nyhed i morgen - det var jeg ikke og det var bare så hårdt! Jeg håber på det bedste og jeg vil sove med krydsede ben, arme, fingre og tæer i nat
Ja det kan du tro jeg er forberedt på... Jeg tror et negativt svar bliver MEGET hårdt uanset om jeg havde testet i dag eller ej - men selvfølgelig er forhåbningerne vokset!
Jeg er bare glad for at have fået konstateret, at det var muligt for den at sætte sig fast... Så ved man da, at man godt kan blive gravid
Jeg ser også to så fine fine streger, tillykke med dem
Jeg håber, at BP i morgen bekræfter din test her til morgen, men hvorfor skulle den heller ikke gøre det
Du er gravid, hvor er det bare skønt. Så var din murren i maven et tegn alligevel
Line11 skriver: Ja det kan du tro jeg er forberedt på... Jeg tror et negativt svar bliver MEGET hårdt uanset om jeg havde testet i dag eller ej - men selvfølgelig er forhåbningerne vokset! Jeg er bare glad for at have fået konstateret, at det var muligt for den at sætte sig fast... Så ved man da, at man godt kan blive gravid
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128